• Pyret 85

BIM Juli 2014

Syren skrev 2014-06-24 11:47:49 följande:
    Ni som kör SMEP, hur tänker ni med grav-test? Vänta till bim eller testa innan?
    Jag ska på tjejhelg helgen innan BIM så jag kommer testa på BIM -4. Är det negativt så kommer jag leva som om jag inte är gravid...
  • Pyret 85
    Pompalens skrev 2014-06-26 09:55:14 följande:

Pratade med BM nu. Hon sa att jag var gravid, helt säker. Däremot tror hon att det inte var missfall förra månaden, utan att det är den graviditeten...det tror inte jag Flört. Hade jävulskt illamående nyss, hua. Men jag är bara glad Glad. Hoppas den får stanna! Hoppas på fler plus snart!!!

Grattis till dig! Trådens första plus!
  • Pyret 85
    plopp76 skrev 2014-06-28 20:18:28 följande:

Imorgon börjar SMEP-andet! Eller maraton-jökandet som sambon kallar det. Varannan dag fram till positivt ÄL-test. Dag 6 imrogon :) Sen BIm kring den 18:e, samma dag som vi går på semester. Jo men visst. Fullt ös!

Vi kör också smep. dag 11 idag. men vi började med sexandet redan dag 5.
  • Pyret 85

Jag vet inte vad det är med min kropp. har nog ingen ÄL denna månaden. brukar alltid ha kraftiga flytningar typ 5-7 dagar innan och precis vid ÄL ändrar de sig. Men alla flytningar lyser med sin frånvaro.. och ÄL-testen är negativa. Depp-deluxe!

• Pyret 85
    carro90 skrev 2014-07-01 17:47:26 följande:

Snälla, måste ha er hjälp av era ögon snabbt! är på bim-5 idag o tog nyss ett test för att bevisa för mig själv att det är alldeles för tidigt att testa! Hade tänkt mig att det skulle bli tokblankt med detta va vad jag fick... Strecket är rosa i verkligheten, men om det är ett spök så vill jag inte berätta för sambon. Kan även tillägga att jag hållit mig i 7 timmar o inte druckit mer än ca 0,3 l vatten under tiden så det va väldigt koncentrerat. 

Manelma skrev 2014-07-01 18:09:31 följande:

Mitt test visade detta idag, men litar inte på den ett dugg. Får se hur det ser ut till BIM på lördag.

grattis till er båda!

• Pyret 85

har fått liiiite flytningar idag och just nu gör det småont runt äggstockarna. Jag hoppas det är ÄL som är på gång.

Svar på tråden BIM Juli 2014