BIM Juli 2014
Sen är d inte säkert man märker flytningarna så inte helt lätt å räkna efter d heller
om man inte rotar runt å kollar men d brukar inte jag göra
Sen är d inte säkert man märker flytningarna så inte helt lätt å räkna efter d heller
om man inte rotar runt å kollar men d brukar inte jag göra
Pompalens
Oki då är jag med!
Joss
Är tappen hög vid äl el låg?
När d gäller d där med peak day kan d säkert vara olika för olika personer. Jag tror jag har äl 12-24 h efter pos test (om jag fångar början på testen, inte peaken) så för mig stämmer d ganska bra med peak day dagen före el samma dag men vad vet man, tempar inte så gissar bara ![]()
Om man testar flera gånger om dagen så är chansen större att man fångar positivt test så tidigt som möjligt om du förstår hur jag menar
Tex som mina sist.
Dag A
Neg kl 11
Neg kl 20
Dag B
Pos kl 11
Pos kl 20
Hade jag bara testat kl 20 på kvällen hade jag missat att d slog om redan kl 11, å ant ett par timmar före d t.om. Å d är ju från d slår om man tänker äl inom nåt dygn. I snitt. Kan ju va typ 6-36/48 h. Kan ju vara flera dagar också. Men i snitt kanske nåt dygn
D var så jag menade
Har läst att får du pos en dag så äl inom 12-24 h
Får du pos två dar så äl inom 24-48 från första pos
Vet ej om d stämmer?
Får du pos tre dar kan du ändå haft äl dag två tex. Lh går ju upp å sen ner å en del människor har jätte snabb upp å nergång samma dag å andra har lite längre tid med lh i kroppen innan d försvinner
Fiiaaa
Så hade jag också när jag var gravid, mensvärk tidigare än vanligt typ
växtvärk är ett av de tidigaste tecknen väl?
Corran
Tror d stämmer på mig med, att den gör d är däkert för att man inte ska ha problem vid sex, extra skjuts på färden för spermierna om de dumpas lååångt in så att säga :-P
Corran
Tror d stämmer på mig med, att den gör d är säkert för att man inte ska ha problem vid sex, extra skjuts på färden för spermierna om de dumpas lååångt in så att säga :-P
Är lutealfasen alltid lika lång?
Nile
Fick tidigare äl som d verkar så isf tidigare bim då?
Vi kör varannan dag större delen av tiden haha är d en metod? ![]()