• Annette79

BIM Juli 2014

MagicQueen skrev 2014-07-15 10:17:37 följande:

Jag får hoppa till augustitråden. Mf IGEN, allt känns så hopplöst och jag är så ledsen smile4.gif 4 mf på 7 försök. Ska ringa idag och begära utredning.

Näe usch, fy vad jag lider med dig!!! En utredning är bra, be dom kolla UVI oxå eftersom det oxå kan vara en "enkel" förklaring. Skickar massa tröstkramar till dig!
  • Annette79
    Evening primrose skrev 2014-07-15 15:20:27 följande:

Kan någon flytta denna lyckliga och hoppfulla och nervösa själ till plus-delen av listan

php5hRyw862530.jpg

? Lilla E ?
    Grattis, det var nog det starkaste plusset jag sett på länge :))) Wow!!
  • Annette79
    Evening primrose skrev 2014-07-15 19:37:55 följande:

Annette

Fördelen med att vänta till efter bim? smile5.gif

Är du oxå 79a?

? Lilla E ?
    Åh om man orkar vänta... Önskar jag kunde men rycker i fingrarna ju ;)) Ja det är jag, blir 35 i slutet på oktober :(( Haha! Stort Grattis till dig! Förresten, kom på nu att BIM är på sön och jag har inte testat än :))) Bra för att vara mig, ska utomlands på fredag så blir på morgonen innan :))
  • Annette79
    Pyret 85 skrev 2014-07-15 21:01:42 följande:

alltså jag har ju sagt till mig själv att ignorera alla symptom men ikväll har jag så ont i ländryggen. Någon annan som har/haft det?

Jag har oxå det!! Som attans, började i lör/sön. Har bim på sön. När har du bim?
  • Annette79
    Evening primrose skrev 2014-07-15 21:21:25 följande:

Annette

Är du lessen för att du är 35 snart? Jag fyllde nyss smile1.gif Jag e lite mesig, vill inte se ett pos före bim ändå bli mens, men å andra sidan kan man ju få mf sen med så fuck it eg! Men bra kring bim då man oftast får ett tydligt pos iaf så man slipper fundera över om man ser rätt! smile1.gif

Ländryggen, är d långt ner nästan svanskotan?

? Lilla E ?
    Hehe... Nja ledsen vet jag inte men jag skulle gärna vara 25 i barnverkstan ;) (livmodern) Grattis i efterskott då... Dubbelt grattis till dig :)) Ja det är ju bäst att vänta till bim med test men jag kan ju inte hålla mig även fast jag vill... Denna gången skulle vara perfekt eftersom jag kommer ha tankarna på annat i Budvanska Rivieran :)) men vill ju å andra sidan veta om jag kan ta ett glas vin till maten så blir ett test fre morgon om jag kan hålla mig :) Ja ländryggen är typ svanken ;) Känns som ett stort blåmärke där på mig just nu...:(
  • Annette79
    Evening primrose skrev 2014-07-15 22:48:03 följande:

Min livmoder har hittills levererat tre av totalt fyra försök. Ett mf, ett barn, en grav. Men visst. Mina ägg är 35 nu inte 25 så vem vet hur detta slutar!

Hemligheten är kanske en 6 år yngre man smile5.gif

Tydligen är d lite bättre odds då än om han varit 35. Eller 40.

Har jag läst iaf!

? Lilla E ?
    En bra livmoder :)) Min har jobbat stenhårt med tre barn och ett antal graviditeter som jag fått avbryta då preventivmedel inte funkat och jag absolut inte kunnat få fler barn då... Haft väldigt lätt för att bli gravid tidigare och inte heller fått något mf tidigare så känns nu som att åldern säger sitt och även livmodern men det får ta den tid det tar för oss, snart 6mån och två mf på raken ;) Min man är 42 så det är högtid att få till det nu känner jag :)))
  • Annette79

Tjejer... Jag vågar/knappt skriva... JAG ÄR GRAVID <3 <3 Skakar, ber och hoppas denna vill stanna kvar hos mig nu <3 Hoppas med mig nu tjejer <3 Tårarna bara sprutar!!

Svagt men det är plus BIM -4 dgr <3 Lycka, rädsla, hopp, glädje...oj vad kroppen sprutar känslor nu :)))

• Annette79
    Paulas mamma skrev 2014-07-16 13:31:50 följande:
    Grattis! Tog du det på morgonurin? Jag är BIM-4 idag och mår sååå illa. Köpte två test idag :) men har svårt att hålla mig till imorgon bitti
    Nä jag tog det vid 12:15, hållt mig ca tre timmar... Tänkte testa först imorgon bitti men kunde inte hålla mig ;)) la mig på badrumsgolvet och tårarna sprutade :))) Glädjatårar!!! <3 Testa vet jag, men man ska ju helst hålla sig fyra timmar ;) uppdatera hur det går :)))
  • Annette79
    Stokke skrev 2014-07-16 12:37:31 följande:

Grattis grattis grattis !

Tack :))) Om det var till mig :))
Svar på tråden BIM Juli 2014