BIM Juli 2014
Jag får hoppa till augustitråden. Mf IGEN, allt känns så hopplöst och jag är så ledsen
4 mf på 7 försök. Ska ringa idag och begära utredning.
Jag får hoppa till augustitråden. Mf IGEN, allt känns så hopplöst och jag är så ledsen
4 mf på 7 försök. Ska ringa idag och begära utredning.
Kan någon flytta denna lyckliga och hoppfulla och nervösa själ till plus-delen av listan

Annette
Fördelen med att vänta till efter bim? ![]()
Är du oxå 79a?
alltså jag har ju sagt till mig själv att ignorera alla symptom men ikväll har jag så ont i ländryggen. Någon annan som har/haft det?
Annette
Är du lessen för att du är 35 snart? Jag fyllde nyss
Jag e lite mesig, vill inte se ett pos före bim ändå bli mens, men å andra sidan kan man ju få mf sen med så fuck it eg! Men bra kring bim då man oftast får ett tydligt pos iaf så man slipper fundera över om man ser rätt! ![]()
Ländryggen, är d långt ner nästan svanskotan?
Min livmoder har hittills levererat tre av totalt fyra försök. Ett mf, ett barn, en grav. Men visst. Mina ägg är 35 nu inte 25 så vem vet hur detta slutar!
Hemligheten är kanske en 6 år yngre man ![]()
Tydligen är d lite bättre odds då än om han varit 35. Eller 40.
Har jag läst iaf!
Tjejer... Jag vågar/knappt skriva... JAG ÄR GRAVID <3 <3 Skakar, ber och hoppas denna vill stanna kvar hos mig nu <3 Hoppas med mig nu tjejer <3 Tårarna bara sprutar!!
Svagt men det är plus BIM -4 dgr <3 Lycka, rädsla, hopp, glädje...oj vad kroppen sprutar känslor nu :))) 
En till... 
Grattis grattis grattis !