BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Hej! Vill också hoppa in här. Jag väntar Bim den 5/7 är 36 år och är inne på 8 försöket. Har 1 barn sedan tidigare som fyller 18 i år. Sambons första barn. Vill någon vara snäll och lägga till mig ?
Carro90
Jag brukar få som det nedre tills det stegrar precis före pos... Med stickor får jag ibland inte superstarkt pos öht men dubbelkollar jag då med cb så får jag glad gubbe. Får se hur det ser ut imorrn. Brukar få pos först dag 15 med stegring precis före. Dag 12 idag
Blir så ledsen o irriterad, ja har aldrig äl flytningar, får utslag på cb lila,2-3 blinkande o. Sen fast. Känner av äl typ som värk etc. Ömma bröst, finnar, men aldrig flytningar. Börjar tänka att de drf det inte tar sej.
Hur vet du att du inte har några? Märks kanske inte alltid! <3
Blir så ledsen o irriterad, ja har aldrig äl flytningar, får utslag på cb lila,2-3 blinkande o. Sen fast. Känner av äl typ som värk etc. Ömma bröst, finnar, men aldrig flytningar. Börjar tänka att de drf det inte tar sej.
Nu till kvällen har jag fått återigen skumma vågor av illamående, killar i halsen så jag vill hosta och nästan köjjs emellanåt, känner mig lite småstressad/skakis som om pulsen ökat ngt hoppas såklart att det är bra tecken men ska hålla mig till helgen å se om tempen dippar lör-sön och tant röd är på intågande.
Om nån har möjlighet går det att ändra min BIM till 1/7:e? Jag fick ÄL 2 dgr tidigt denna månad så då bör BIM bli 1:a Juli.
Hej tjejer! Jag ska ta mitt första ÄL test ikväll och se vad det visar... Enligt beräkning bör jag ha ÄL till helgen. Så spännande det här!
Någon som har en tanke om morgon eller kväll är bäst för testen?
Lägg gärna till mig på BIM listan
Rossarna BIM 12e Juli första försöket, första barnet.
Tack!
Hallon jag hoppar in här jag också! Är 27 år bor i Sthlm bim 9/7. Försöker bli gravid med nr 2, första försöket:)
Har inte tagit några test eller så utan kör på periodtracker på min iPhone. Har uppdaterat den varje gång jag haft mens så den räknar ut när jag har äl (vilket borde vara imorgon) så "våran" del är gjorts utan nu är det bara fortsätta och vänta:D
Lägg gärna till mig i listan!:)
Jag hoppar också in! Inga äl-test än utan känner av ägglossning ganska bra och kör därför den metoden några försök först.
Erikali, 21år, BIM 4/7, första försöket, första barnet.
Hej. Någon som vill lägga till mig? BIM 9/7 försök 8 barn 6.