• eagle87

BIM Juli 2014

mina bruna flytningar som jag får precis innan mens är helt borta.. fick dem 3 dagar sen .. har konstiga stickningar i brösten o känner mig varm.. har bim idag eller imorn. inga tecken på mens. tog ett test idag dock ej morgon urin. såg ngt supersvagt men vet inte om de va rosa. 
    om inte mensen dyker upp imorn så ska jag testa med cb torsdag morgon. gud va jag hoppas.

• eagle87

Bim idag. Ingen mensvärk eller mens. Åh hoppas hoppas. Är på dag 32. Hade äl dag 17. Förra månaden kom mensen på dag 31. Men då va äl på dag 16.

• eagle87

Hade bim idag men ingen mens. Rikliga genomskinliga flytningar. Känns blött. Lite äggvite konsistens. Ingen mensvärk bara ont i ryggen. Vad tror ni? Ska testa på fre eller lör.

• eagle87

Bim+1. Ingen mens.? Genomskinliga tjocka äggvite flytningar. Brukar ha vita sticky o va torr vid bim. Ont i rygg o höfter. Hmm ska nog testa med billigt test imorn :) hoppas inte mensen dyker upp innan.

• eagle87

Har haft oskyddat sen oktober så det är ett tag men har försökt aktivt nu med äl test i 4 månader. Har googlat äl flytningar vid graviditet nu, alla säger så olika. Men rent logiskt så ökar ju östrogen vid grav likaså vid äl drf borde rikliga äl flytningar bim vara ett tecken eller var tror du?

• eagle87
    Evening primrose skrev 2014-07-09 15:10:32 följande:

Jag har samma som du, brukar ha vita sticky men har nu vattniga som vid äl hoppas d är bra tecken för oss båda.

Håller me om att alla säger olika men man får jämföra med dig själv. Om du inte brukar ha äggviteflytningar är d ju iaf nåt annorlunda å ev ett tecken

Ja som jag förstått är d östrogenet som ger älflytningar å östrogen ökar väl även vid grav?

när har du bim?  när ska du testa??
  • eagle87

fortfarande ingen mens.. känner att det rinner till ganska ofta men bara genomskinligt i trosorna. när jag torkar mig kommer massa slemmiga genomskinliga flytningar, har någon av er haft så innan mens? har aldrig haft såhär mycket flytningar så vitt jag kan minnas. funderar på att köpa ett test imorn o testa på fredag men åh så rädd att få neg. men ja vet att jag hade äl 17 dagar sen o har även fått de bekräftat genom blodprov o min lutealfas e 16 dagar. vad kan förlänga lutealfasen? jag är muslim o fastar ju nu, ramadhan,. kan de påverka? kan tänka mig att d ekan påverka ägglossning men inte lutealfasen lr?

• eagle87
    Evening primrose skrev 2014-07-09 23:46:45 följande:

Eagle

Fasta å graviditet är en dålig kombo skulle jag tro :-S

jag me därför måste ja veta snart
    tror du jag e gravid?

hittade detta på en sida:
    What does cervical mucus look like in early pregnancy?

Its either smooth and stretchy/clear or thick and creamy. Neither should smell, itch or hurt.

What is the consistency of the cervical mucus during early pregnancy?

In my opinion it feels most like Jello Pudding.

Is the cervical mucus very white and thick during a early pregnancy?

Hello there. Yes cervical mucus can be as you've described during pregnancy and it can also be very similar to ovulation discharge.

Early Pregnancy Symptoms

One of the signs of early pregnancy is an increased amount of discharged cervical mucus. Some women report noticing an egg white-like substance in their discharge. The consistency is usually thicker and more gooey than discharge they have before having their period

• eagle87
    Manelma skrev 2014-07-09 23:30:52 följande:
    Varför inte bara göra ett test så vet du? 
    Rädd o bli besviken. Men har billiga test hemma så tänkte göra ett imorn på morgonen.. Gjorde ett för ngr dagar sen. Visade svagt men de kanske va spök.
  • eagle87

Testade med billigt test från eBay,visade inget alls? Vet inte om ja ska köpa ett cb digital. Har läst många som får falskt neg me de billiga. Det är blå one step 10 miu....

Svar på tråden BIM Juli 2014