• snö 81

BIM Juli 2014

Har haft jätteont molande i magen plus ljumskarna sedan igår kväll och hela dagen, men nu är det helt plötsligt borta. Har fortfarande 10-11 dagar kvar till mens så det känns ju märkligt att jag har ont nu... Undrar ju om det kan betyda något?! Men samtidigt är det ju bara 4-5 dagar sedan ÄL.

• snö 81
    Nallebjörnis skrev 2014-06-30 16:00:33 följande:

php2NEsIc19617.jpg

Visst är det ett plus?!?!

*Michaela Victoria 091216*
    Grattis! Solklart plus
  • snö 81

Ni andra med BIM 9-11/6, har ni några känningar?

Jag känner mig gravid vissa dagar och inte gravid andra dagar. Men sambon är övertygad om att jag är gravid...

• snö 81
    Jessans skrev 2014-07-04 21:20:56 följande:
    Jag har BIM på måndag (7/7) och precis som du vissa stunder/dagar känner jag mig övertygad om att jag är gravid och vissa känns ingenting alls. Skumt! Undra om det är något...
    Jag har gått till att känna att det inte är nåt denna månad :(

Har även börjat fundera på en paus från bebisbakandet...
  • snö 81

Är det bara jag eller är det gravida magar överallt just nu?!

Har deppat ihop rätt rejält och tror inte att vi någonsin kommer lyckas.

• snö 81
    Lollipoppan skrev 2014-07-05 19:53:22 följande:
    Håller med, ser magar vart man än går. Inte lätt att försöka släppa det och slappna av. smile4.gif
    Nej verkligen inte.

Jag har börjat fundera på paus ett tag, men sambon vill inte pausa, han vill fortsätta försöka
  • snö 81
    Lollipoppan skrev 2014-07-05 21:11:42 följande:
    Vissa blir ju gravida när de slutar försöka, men hur slutar man försöka undrar jag?
    Ja, hur slutar man om man försöka?! Jag blir bara så deppig när det går så dåligt
  • snö 81
    emlo86 skrev 2014-07-06 18:34:20 följande:

Hoppar in här!

BIM idag och testat nedan. Vad tror ni?

phpEfqsFK48895.jpg

Ser ju positivt ut även om det är svagt.

Jag testade ungefär liknande på BIM förra månaden och kände mig skeptisk eftersom jag tyckte att det borde varit starkare eftersom det var på BIM. Började blöda några dagar senare. Om det var spöstreck eller missfall vet jag inte säkert
  • snö 81

BIM på torsdag och en stor övertygelse att det inte tagit sig. Men så eftersom jag hade ett test hemma kunde jag inte låta bli att bara bevisa för mig själv att det var kört.

Men då dyker detta tydliga plus upp direkt innan kontrollstrecket ens kommit fram...

• snö 81
    joss82 skrev 2014-07-07 07:19:46 följande:
    Grattis!!! Varför trodde du inte att det hade tagit sig? Vad hade du för symtom? Åh, jag vill också ha ett plus men känner mig rätt säker på att mensen kommer idag på ÄL+11 som den gjorde sist..
    Tidigare graviditeter har jag fått galet ont i brösten några dagar innan BIM, men denna gången känner jag bara lite lite i brösten. Så jag var helt övertygad om att det var kört denna månaden
  • snö 81
    Pyret 85 skrev 2014-07-07 19:24:25 följande:

runt 18.30 fick jag även solklart positivt på de andra ÄL-stickorna. 

Härligt! Det blev ÄL tillslut ändå
  • snö 81
    joss82 skrev 2014-07-08 13:58:20 följande:

Här kom mensen idag, flytta gärna ner mig någon. Jävla skit.

Nej, vad trist!
Svar på tråden BIM Juli 2014