-
Okej.carro90 skrev 2014-07-01 18:52:13 följande:Nja, tempar gärna vaginalt, provat armhålan också, men det blev inte alls samma resultat.
-
Undrar hur en termometer under tungan är jämfört vaginalt? Någon större skillnad?carro90 skrev 2014-07-01 18:52:13 följande:Nja, tempar gärna vaginalt, provat armhålan också, men det blev inte alls samma resultat.
-
Undrar hur en termometer under tungan är jämfört vaginalt? Någon större skillnad?
Kör med en termometer som jag tar under tungan just nu. Kanske kan fortsätta med det? Kanske dumt att byta? -
Okej. Jag har inte ff.carro90 skrev 2014-07-01 19:48:50 följande:Du ska aldrig byta temp mitt i en chart om du kan undvika det. Men på FF´s hemsida står det att om man har en ojämn temp så kan vaginal va att föredra. Jag tycker att du ska fortsätta med att ta i munnen om det funkar, dumt o byta från något som man vet fungerar!
Tycker den är okej, tycker dock att den pendlar väldigt upp och ner men det kan ju kanske ha att göra med att man bara tagit tempen sedan man sluta med piller 15/4. Kanske inte kommit igång ordentligt. Jag tycker detta är ett smidigt sätt ialla fall. -
Jag ska också ha mens på fredag tror jag om cykeln är lika lång som första månaden.sarasessi skrev 2014-07-01 21:36:06 följande:
Grattis till plussen!
Bim-3 idag. Negativt på testlagrets. Har blivit besatt av tanken av att bli gravid igen och väntan och tankarna varje månad mellan äl och bim blir bara jobbigare. Får se om mensen kommer på fredag eller ej. Lycka till alla andra i tråden!
Inte hållit på så länge.
Känt av lite små värk imagen nu på kvällen till och från och känns ibland som "det rinner" till där nere men det är inget än så får se om det är mens på g eller inte.
Hoppas bara inte denna månads cykel är lång. Svårt att veta efter fredagen (om mensen ej kommer) om man är gravid (det är jag ej, eller har ej den tanken) eller om cykeln är lång. -
Hej.
BIM på fredag tror jag om cykeln är lika många antal dagar som första månaden men det vet man ju inte, har en känsla att denna månads cykel kommer vara lång.
Har inga känningar för något och tror bara på att mensen ska komma, inget annat.
Har tyvärr bara två grav.test hemma så vill inte använda dem då jag i så fall måste köpa nya till nästa månad och det känns bara onödigt då jag väntar på mensen.
Igår kväll i sängen kändes det som om at "rann till" (ursäkta), som att det var flytningar eller mensen skulle komma men än så länge inget, men någon dag kvar. -
Hej.
BIM på fredag tror jag om cykeln är lika många antal dagar som första månaden men det vet man ju inte, har en känsla att denna månads cykel kommer vara lång. 1:a månaden var cykeln på 28 och sist 23 dagar. Är inne på dag 26 nu.
Har inga känningar för något och tror bara på att mensen ska komma, inget annat.
Har tyvärr bara två grav.test hemma så vill inte använda dem då jag i så fall måste köpa nya till nästa månad och det känns bara onödigt då jag väntar på mensen.
Igår kväll i sängen när jag skulle sova kändes det som om att "rann till" (ursäkta), som att det var flytningar eller mensen skulle komma men än så länge inget, men någon dag kvar. Tror som sagt inget annat än att mensen ska komma. -
Lycka till =)Emalver skrev 2014-07-02 18:01:03 följande:
Idag börja man med ägglossningstesten.. Bara att vänta in "positivt" test o göka som kaniner är väl planen :) Hoppas på positivt gravtest denna månaden :) första bebis tog två år, vill inte ha den kampen igen..
Kommer min mens denna gång så ska jag köra med stickor varje dag för att se när man kan ha ÄL.
Förstår att ni inte vill att det ska ta så lång tid så hoppas det går fortare. 1:a försöket?? -
Usch, nu blir jag nervös.
Tog detta test för jag var sugen, inte för jag trodde annat än att mensen ska komma. Beräknad BIM på fredag tror jag, men det är om cykeln är på 28 dagar som den var första månaden men har inga tecken för något.
Nu vet jag inte om man ska vänta några timmar innan man tar test eller ta på morgonen. Tog ett nu vid 20.20 ungefär. Kissade sist vid 17-18 kanske och druckit lite cola sedan dess.
Är detta därför eller??? -
Men grejen är den att jag kanske kissa vid 17-18, alltså inte hållit mig 4 timmar som man kanske ska. Och sen har jag druckit lite cola på kvällen, då blir ej kisset koncentrerat och det kan ju ha sin effekt, eller??Annette79 skrev 2014-07-02 20:29:00 följande:Grattis :))