• Bebben84

BIM Juli 2014

rosali84 skrev 2014-07-14 11:03:31 följande:

Mensen är här :( Ni kan ta bort mig från listan. Hoppar över i aug-tråden.

Usch då :(. Men nya tag nu till nästa försök!
  • Bebben84
    Isabelladez skrev 2014-07-14 15:39:57 följande:
    Jag har aldrig varit gravid men haft en misstanke om det tidigare men hade inga "äkta" symptom då. Hade du också sjukdomskänsla i kroppen?

Idag är mina bröst mindre ömma och molvärken som kändes tydligt igår har avtagit. Nån som känner igen det? detta går mig dock inte att tvivla på att det växer något dör inne:)
    Mina bröst är också mindre ömma nu och molnande värken har avtagit. Därför är jag helt inställd på nytt försök nästa månad :) och det känns helt ok ändå :)
  • Bebben84
    Isabelladez skrev 2014-07-14 17:53:22 följande:
    Du kan ju fortfarande vara gravid för det:) jag tvivlar inte på att jag är gravid, har haft alldeles för mycket symptom för att det inte ska vara något där inne:)
    Jag har ju haft lite symptom men när man läser på nätet verkar dom dels vara gravidsymptom men också vanliga symptom som man har mellan ägglossning och mens. Så

Man blir ju lite knäpp :P. Just nu har jag haft sedan igår värk i ländryggen. Men annars känner jag inget mer. Minns att när jag var preggo med min dotter så hade jag knappt några symptom alls. Lite molnande värk vid BIM och kissade lite oftare. Annars inget. Illamåendet kom efter jag plussat. Och jag minns att jag inte plussade på BIM utan fick vänta en vecka till.

Men visst kan det vara som du säger, att jag kan vara preggo ändå. Men jag tror inte det :).

Måste vara härligt att vara så säker :). Jag kommer nog inte våga vara så säker någon gång, vill liksom inte bli besviken :)
  • Bebben84
    MagicQueen skrev 2014-07-15 10:17:37 följande:

Jag får hoppa till augustitråden. Mf IGEN, allt känns så hopplöst och jag är så ledsen smile4.gif 4 mf på 7 försök. Ska ringa idag och begära utredning.

Åh nej :(. Beklagar :(
  • Bebben84

Jag har typ inga symtom men är väldigt lättretlig, vilket jag inte är annars alls. Kan också vara att jag slutat med piller för 3 veckor sedan. Tror inte att nåt är på g i magen.

• Bebben84
    Bebben84 skrev 2014-07-15 12:36:13 följande:

Jag har typ inga symtom men är väldigt lättretlig, vilket jag inte är annars alls. Kan också vara att jag slutat med piller för 3 veckor sedan. Tror inte att nåt är på g i magen.

Jo jag har två andra "symtom" också. Dels har jag haft ont i ländryggen nu i 2 dagar, allt värk där och ökade flytningar. Men läser överallt att man känner så mellan ÄL och mens så tror ändå på nya tag nästa månad :). Sjukt jobbigt bara om man ska må så här varje månad :/.
  • Bebben84
    Bebben84 skrev 2014-07-15 13:05:03 följande:
    Jo jag har två andra "symtom" också. Dels har jag haft ont i ländryggen nu i 2 dagar, allt värk där och ökade flytningar. Men läser överallt att man känner så mellan ÄL och mens så tror ändå på nya tag nästa månad :). Sjukt jobbigt bara om man ska må så här varje månad :/.
    Har lite molnande värk också. Och är lite dålig i magen, vilket jag heller annars är. Men även allt det kan man ha mellan ÄL och mens. Knepigt det där!
  • Bebben84
    Stokke skrev 2014-07-15 13:05:49 följande:

Önskar de som flyttar till augustitråden lycka till.

Jag har 3 olika appar, en säger att jag har bim i morgon. De andra två säger att jag har bim på lördag. Alla tre säger att jag hade äl förre lördagen.
    Vilken app föredrar ni?

Jag hade så sagt att du har BIM på lördag
  • Bebben84
    Isabelladez skrev 2014-07-15 15:00:42 följande:

Fick antagligen en nidblödning idag. Var en brun flytning som sedan försvann.

Åh härligt! När har du BIM?
  • Bebben84
    Evening primrose skrev 2014-07-15 15:20:27 följande:

Kan någon flytta denna lyckliga och hoppfulla och nervösa själ till plus-delen av listan

php5hRyw862530.jpg

? Lilla E ?
    Åh vilket fint starkt plus!!!! Grattis!!!
Svar på tråden BIM Juli 2014