BIM Juli 2014
Här i tråden verkar det vara några som haft det, men att du inte känner av tjejmagen behöver ju inte betyda att du inte är gravid. Hoppas, hoppas!Jag håller verkligen alla tummar för oss! Så skönt att det finns fler i min sits. Har valt att inte prata med någon i min omgivning om detta då jag inte vill ha någon press på mig. Men någonstans måste man ju få utlopp för sin nyfikenhet/förväntan/ångest/nervositet (och allt som hör till att INTE VETA).
När jag väntade min dotter (som nu är 8) så hade jag inga direkta symptom. Lite molnande värk strax innan BIM minns jag. Och tröttheten. Denna trötthet. Bläää för den!
Och illamåendet mellan måltiderna. Inte så att jag spyr men så det känns obehagligt. Och så den uppsvällda magen på kvällarna.
Ringde min bm tidigare idag och hon sa att humörsvängningarna absolut kan bero på pillerstopp. Men tröttheten och kvällsmagen och illamåendet lät misstänksamt tyckte hon. Hon sa även att om jag inte plussar så måste jag till vc och lämna blodprov för tröttheten. För så ska man inte känna.