• Pyret 85

BIM Juli 2014

JhjärtaK skrev 2014-07-13 12:49:48 följande:
    Samma här, så segt!
    när har du bim?
  • Pyret 85

JhjärtaK: tänkte vänta så länge som möjligt. Ska inte testa innan BIM iaf. Har bara en känsla att det inte tagit sig denna månaden så jag väntar ut mensen.

• Pyret 85
    Malla83 skrev 2014-07-14 07:22:38 följande:

Grattis till alla som plussat!

Hade BIM den 12/7-13/7, kan skilja på nån dag.. Än ingen tant röd som verkar ge sig tillkänna. Man kan ju alltid hoppas att nåt ligger o växer där inne, så jag har nåt att skylla på för all mat jag tryckt i mig de senaste tre dagarna.. Om jag inte är helt fel ute så är väl det också ett tecken, att vara hungrig ofta..?! Vaknar tidigt på morgonen och är vrålhungrig, som nu tex så vaknade jag för en timme sen. Är trött men är alltför hungrig för att kunna somna om.. Elände det där!

Ha en härlig sommardag allesammans!

spännande hoppas mensen håller sig borta och att du får ett plus snart!
  • Pyret 85

Jag kände mig också säker förra månaden men mensen kom ju. Skengravid deluxe :-P kroppen kan spela en såå många spratt.

denna månaden har jag valt att jag inte ska tro på ett enda symptom och jag ska definitivt inte försöka leta symptom.

• Pyret 85
    Isabelladez skrev 2014-07-14 18:14:11 följande:
    Misstänkte att jag var gravid en gång tidigare men då letade jag symptom hela tiden. Denna gång har jag tänkt bort symptomen men dom är för starka för att inte vara något. Jag är väldigt känslig och jag tror hormonerna spelar spratt med mig. Jag får alltid mensvärk under mens men nu hade jag det igår. Får alltid not i brösten 3 dagar försöket mens men denna gången var de ömma 1 dag efter äl.

I lördags orkade jag knappt gå till butiken 200m bort. Var helt slut. Sedan har jag haft endel hjärtklappning.

Jag kan inte bli besviken över något, vet att mitt test kommer visa ett plus:D
    just det där med brösten trodde jag också var ett säkert kort. Har alltid alltid haft ont o brösten 1 vecka innan mens men sist fick jag ont dagen efter ÄL. Likadant denna månaden.

hoppas du har rätt
  • Pyret 85
    SmillaMilla skrev 2014-07-14 21:20:55 följande:

Hej!

Jag har BIM 23/7. Första försöket men försökte nog tyvärr någon dag sent :/ men jag har tidigare haft jätte lätt för att bli gravid, så jag lever på hoppet.

Detta är min tredje graviditet.

då har vi BIM samtidigt!
  • Pyret 85

tjena vilket illamående jag ligger inne med denna morgon. Men är bara på ÄL+6 så borde vara för tidigt för att känna av en ev grav eller hur? är säkert något annat.

• Pyret 85
    MagicQueen skrev 2014-07-15 10:17:37 följande:

Jag får hoppa till augustitråden. Mf IGEN, allt känns så hopplöst och jag är så ledsen 4 mf på 7 försök. Ska ringa idag och begära utredning.

Beklagar
Svar på tråden BIM Juli 2014