SKAFFA INTE TELENOR!!
Vill bara meddela alla om att inte skaffa telenor! Första gången jag hade det var jag visserligen super nöjd! Men när jag ringde för över ett år sedan nu och skulle förlänga min sambos abonnemang åt honom packade de på mig att förlänga med, då de erbjöd mig en bra deal och inga extra kostnader, jag frågade ett flertal gånger om den exakta månadskostnaden och blev lovad en ny telefon utan extra kostnad!
Efter några månader "smyghöjde" de räkningen och jag fick ändå betala för en telefon på ett abonnemang som jag endast skaffat för att sänka kostnaderna! 3 gånger flyttade de slutdatumen och jag betalade äntligen klart mina höga kostnader i årsskiftet!
Men sen har jag en mängd gånger ringt dem igen om plötsligt felaktiga fakturor och alltid låter det " oj, hur hände detta" och så fixar de det. Sen går de nån månad och samma sak igen!
Nu har det hänt igen ! 200 kr dyrare ! Idag är det obemannat, men så fort jag kan få tag på de blir de väll samma visa igen...
Vill bara varna alla ! Ni som har, håll koll på era fakturor, ni andra SKAFFA INTE TELENOR!!