Jag har storlek 75 F men ingen verkar tro mig ?
Jag är en tjej på 27 år som är normalbygd varken smal eller tjock utan mellan och så har jag storlek 75 F i bh storlek ibland tom 75 G.
Men när jag säger det till folk så kollar dom som om jag hittar på . När folk gissat vad jag har så säger dom D . Lika när jag ska prova bh och jag får hjälp av expediten och säger vad jag har för storlek så kollar hon konstigt på mig och säger att ja men testa D eller e det sitter säkert bra så hämtar hon det .
Men sen når jag visar henne hur det sitter på alltstå alldeles får litet. Så säger hon oj du lår ju ha F .
Så lika kompisar som ser ut å ha större bröst än mig säger dom har D eller dubbel D
Tycker själv inte jag har mega stora bröst men lite större än normalt .
Hur kan detta komma sig ? Kan en storlek se se så annorlunda ut på olika personer ?
Eller är det så att ni som har tex b c D i storlek har vadderade Puch ups så dom ser lika stora ut som en F gör utan bh ?
Jag använder bara bygel bh för har fasta runda bröst så känner inge behov av vadderade . Men har jag vadderad Puch up så ser dom enorma ut .
Kanske är så att tjejer med små bröst har mycket inlägg å så säger dom att dom har c som dom har fast det då ser större ut för inläggen så att man inte tror en tjej med F har F för hon inte har inlägg ?
Någon mer som känner igen sig ?
Kanske många som har fel storlek ?
Jag vågar knappt säga min storlek för ser direkt att folk misstror mig och att jag överdriver :(
Tycker ni andra att F ska se enormt ut ? Att det är någon med jätte bröst eller vad tycker ni ?