Homo eller bi? Jag är SÅ förvirrad, snälla hjälp mig!
Jag är en 23-årig kvinna och jag är totalt förvirrad. När jag var ca 13-15 år upptäckte jag att jag gillade tjejer. Jag blev kär i och hade en sexuell relation med en tjej när jag var 14, men det var inte förrän två år senare som jag insåg och accepterade att jag var bisexuell.
Jag träffade en kille som jag senare fick barn med. Vi hade dock ett stormigt förhållande som inte höll. Jag var ca 19-20 år när jag började ifrågasätta om jag verkligen var bisexuell. Jag insåg att mitt förhållande med barnets pappa aldrig handlade om kärlek; jag började tycka om honom pga uppmärksamheten och närheten jag fick av honom. Resten av vårt s.k. förhållande var pga manipulation (psykisk misshandel bl.a.).
Innan honom var jag dock riktigt kär i en kille. Han var min första kärlek, men vi kom aldrig i närheten av en puss ens...
Efter att jag hade lämnat barnets pappa var jag singel i lite mer än ett år innan jag vågade mig på att dejta igen. Det var då jag hade börjat ifrågasätta min läggning. Jag tände inte på killar, snarare äcklades jag av dem. I mer än ett år var jag/kände jag mig (vet inte riktigt hur jag ska förklara...) homosexuell. Jag dejtade en tjej, och även om hon visade sig vara ett svin kändes allt annat rätt med henne.
Ytterligare nåt år senare började jag ha mer kontakt med en killkompis. Men vår vänskapsrelation förvandlades till en romantisk relation. Denne var dock kortvarig pga mina relationsproblem och att jag upptäckte tecken hos honom som liknade barnets pappa.
Det är nu nästan ett år sedan vi gjorde slut och jag har nyligen börjat träffa en kille. Vi träffades ikväll och allt känns rätt. Eller ja, allt utom den där pussen i slutet, hans kill-lukt och att han har en penis mellan benen...
Jag har alltid tyckt att penisar är sjukt äckliga. Jag vill inte titta på dem, jag vill inte känna på dem och jag vill ABSOLUT INTE ha dem i munnen. Men alltid när jag säger detta till mina heterosexuella tjejkompisar och homosexuella killkompisar blir de chockade. HUR kan jag säga så!? typ...
Jag har gått runt och tänkt att det inte behöver betyda att jag är homosexuell, för jag kan fortfarande få känslor för killar, men hela sex-grejen med dem äcklar mig så!
Jag känner mig så löjlig. Sånt här vet man väl redan i tonåren? Varför är jag så förvirrad? Hur ska jag någonsin få reda på om jag är homosexuell eller bisexuell?
Snälla, om någon känner igen sig i det jag skriver, har känt likadant eller kan hjälpa mig på något sätt, kom gärna med råd, tips och chansningar. Jag behöver input för jag vet inte alls....