Någon mer som tittar på E3s presskonferenser?
E3 är i full swing med Microsofts presskonferens. Jag tittar. Någon mer?
E3 är i full swing med Microsofts presskonferens. Jag tittar. Någon mer?
Snabb uppdatering. Microsoft's PC är slut, EA's har börjat. MS visade upp bland annat Call of duty, Forza, Evolvem Assassins creed unity, Dragon Age Inquisition, bland annat.
EA har visat upp Dragon Age Inquisition, teasat nästa Mass Effect och ett nytt, hemligt IP och Sims 4.
Ska uppdatera löpande nu.
Nytt UFC-spel (mixed martal arts, så, fighting-spel)
Nytt NHL, förstås. Större, vackrare, bättre. Eller nåt. Jag är aningens skeptisk, för det har varit samma spel sen 98..... twekat och uppsnyggat, naturligtvis. =P
Nytt spel från Criterion, bilar, fyrhjulingar och grejer.
Nytt Madden, till alla som älskar amerikansk fotboll!
Nytt MOBA vid namn Dawngate. Ser fint ut, men MOBA är inte riktigt my cup of tea...
Mirror's edge 2! Det första var jättekul och jättesvårt. Men, men, mer parkour till folket =P
GAH! Hemsidan gick sönder......
Fifa 15.
Nytt battlefield. Of course, of course.
Det var en ganska trist, kort EA-presskonferens. Mest sportspel, battlefield..... bah!
Snart: Ubisofts PC....
Ubisoft började sin PC med en trailer till FarCry 4. ÄR inget fan av FarCry, men det är säkert efterlängtat.
Just Dance 15, nåt till alla dansare =)
Just Dance Now, och Lady Gaga. Lite show... Kul.
Tom Clancy's The Division. Jag har något emot FPSer och smygare och sånt, men tycker man om det så är det säkert toppen.
PS. Byter tråd, då det slog mig att det kanske borde stå i rubriken att det handlar om tv-spel.......