Vad gör din katt till den hon är ?
Vi har två helt underbara men olika kissar!
Zolero 2 år imorgon! Min prinsessa som jag köpte när jag bodde själv! Blandning mellan siames och bondkatt, ser ut som en bondkatt men är smal och ansiktsform och humör efter siamesen. Är bara mattes katt, husse eller någon annan kan dra någon annanstans enligt henne! Spatserar runt som om hon äger lägenheten, gillar inte att bli buren och kel är bara på hennes villkor :) ligger i stort sett alltid på den hand i soffan som håller i datormusen och älskar att skeda när vi tittar på film :) Jamar och pratar högt och ofta! En riktig primadonna!
Zorro, 1 år! Bondkatt med sneda tänder och hujlbenta bakben :). Tror att han egentligen skulle fötts till hund då han följer en som en svans, "skäller" nästan hela tiden och svarar med en jamning när man pratar med honom :) Lyssnar på sitt namn och är världens kelgris! Leker gärna med allt som låter och älskar att reta Zolero även om han oftast åker på storstryk av henne! Sover alltid som en mössa runt mitt huvud och ligger alltid mellan mig och sambon ifall vi gosar! Hittar alltid på något nytt, tex att det är väldigt gott att äta foppatofflor eller välta ut vattenskålen så nu har vi fått köpa en dricksfontän till honom! Världens matvrak!
Jag älskar mina små underbaringar! Skulle aldrig för allt i världen vilja vara utan dom!
Mjaaaauuu