• Anonym (Hoho)

    Vad är du sugen på just nu ???

    Dela med dej av vad du är sugen på att göra i sex väg exakt nu . Skriv även ålder och kön ;) kul att se vad folk går och funderar på .. ???

  • Svar på tråden Vad är du sugen på just nu ???
  • pälle241
    Anonym (Killen) skrev 2014-06-13 18:56:45 följande:


    Hade vilja sett min tjej bli knullad av två (eller tre) andra män som tar henne vaginalt, analt, oralt tills hon och de inte orkar knulla längre. Hon ska vara alldeles svettig, nersprutad och utmattad när dom är klara med henne. Efter detta ska hon pussa på mig på kinden och fråga om jag gillade showen och säga att hon är trött och måste sova och lämna mig kåt och vaken hela natten.
    Dettta gillar jag med! Jag skulle vilja se min tjej stå på knä med flera kukar runt sig som hon suger och runkar så snabbt hon kan. Ibland så ger hon mig en retsam blick medan hon slickar på någons kuk. Själv sitter jag bara passiv bredvid och tittar på
  • Anonym (anonym)
    JKR skrev 2014-06-14 11:48:31 följande:
    Jag är så trött på killar. Och börja känna att jag är nyfiken på tjejer/kvinnor. Ålder spelar ingen större roll men inte under 15. Vart vänder jag mig?
    Är du tjej eller kille?
  • Anonym (hehe)
    JKR skrev 2014-06-14 11:48:31 följande:
    Jag är så trött på killar. Och börja känna att jag är nyfiken på tjejer/kvinnor. Ålder spelar ingen större roll men inte under 15. Vart vänder jag mig?
    Jo, du gör som så: att du skriver icke anonymt, och frågar vart du vänder dig:P
    Så löser det sig säkert;)


  • Anonym (miss)

    Hade kunnat göra nästan vad som helst för att bli knullad nu! På nästan vilket vis som helst. 

  • Pillare
    Anonym (miss) skrev 2014-09-16 21:27:05 följande:

    Hade kunnat göra nästan vad som helst för att bli knullad nu! På nästan vilket vis som helst. 


    Haha.. Man kan tänka på många sätt...
  • krillesthlm
    JKR skrev 2014-06-14 11:48:31 följande:

    Jag är så trött på killar. Och börja känna att jag är nyfiken på tjejer/kvinnor. Ålder spelar ingen större roll men inte under 15. Vart vänder jag mig?


    provat ngn knullsida?
  • PalleK

    Skulle vilja ha en tjej och smörja in henne in henne så hon är ordentligt våt och hal kring rumpa, lår och kön. Sen smeka och slicka henne tills hon kommer... sen ta det därifrån ;)
    Man -26

  • Anonym (miss)
    Pillare skrev 2014-09-16 21:30:13 följande:
    Haha.. Man kan tänka på många sätt...
    Oh ja! ;)
  • Anonym (Man)
    Anonym (miss) skrev 2014-09-16 21:40:34 följande:
    Oh ja! ;)
    Skaffa en kk?
  • krillesthlm
    Anonym (miss) skrev 2014-09-16 21:27:05 följande:
    Hade kunnat göra nästan vad som helst för att bli knullad nu! På nästan vilket vis som helst. 
    va mkt nästan där,låter osäker?
Svar på tråden Vad är du sugen på just nu ???