Inlägg från: livserfaren |Visa alla inlägg
  • livserfaren

Avsugning!

Anonym (Eufori) skrev 2014-08-16 20:05:44 följande:

Jag frågade min kille ärligt hur han skulle betygsätta mina avsugningar på en skala från 1 till 10. Jag vet att han älskar dom men blev ändå glad när han sa 12... :D

Jag gör vad som känns bra för mig. En dålig avsugning innehåller: tvång, olust, skådespel, för mycket tankar, kalla händer, torr mun. Och man blir torr i munnen om man är stressad/pressad/nervös.

Så här gör jag:

Han får ligga ner och jag lägger huvudet på hans mage så jag inte ser honom. Det är jag och hans kuk som ska leka. Sen börjar jag smeka den lätt, och pungen för han gillar det. När den börjar svara på min beröring så börjar jag pussa den. Mjukt med läpparna, det är en fantastisk känsla att få undersöka, smaka på, beundra ett organ som man inte har själv.

När han får fullt stånd så tar jag mycket saliv i handen och blöter ner hela kuken. Smeker den långsamt och han älskar ljudet av det blöta.

Efter en stund sätter jag mig på knä mellan hans ben och tar den i munnen. Allt är mjukt och lugnt i början. Slickar pungen, pussar mycket, runkar med saliv.

Det viktiga för mig är att jag gör det som är skönt för mig. Jag får så mycket endorfiner av det här att jag blir hög. Berusad, euforiskt svävande.

Sen fortsätter det och eskalerar, brukar sluta med att han håller i mitt hår och knullar min mun, jag håller handen som stöd runt hans kuk för att inte få den mot tänderna. Sen om jag får välja så kommer han så i min mun och jag sväljer allt (bästa känslan) men han gillar mer att jag runkar i slutet mot mitt ansikte så han ser allt :) så vi turas om.

Låt en avsugning ta tid, stressa inte för att han ska komma. Vi håller på i minst 1 timma max 2 :D

DU ska njuta!

Så låter en expert på området ta lärdom tjejer, fan va bra skrivet, blir såå kååt av att läsa ditt inlägg,
  • livserfaren

J

Anonym (Eufori) skrev 2014-08-17 01:20:41 följande:

Åh vad kul! För ibland tycker jag att jag är för självisk när jag suger och tror att han bara säger att det är bra för att vara snäll :)

Skulle vara lycklig med en tjej med din inställning till kuksugning, blir faktiskt avundsjuk på din kille som har det så bra.
  • livserfaren
    Anonym (Eufori) skrev 2014-08-17 10:02:46 följande:

Hahaha du skulle bara veta! Jag brukar prata med min kille om hans kuk som en tredje person (ja den har ett eget namn) och brukar även skicka sms och mms till min killes mobil som är adresserat till hans kuk :D

Lite stört men han tycker det är gulligt ;p

Tycker det du gör är supersexigt och spännande.kan du inte berätta mer detaljerat.nyfiken inboxa gärna mig
  • livserfaren

Det är så kul undrade bara hur många minuter det skulle ta för er moraltanter att skriva ett som vanligt dåligt inlägg till mig.kunde sätta tusen spänn på det.

• livserfaren

Även ommågon nyfiken undrar såå kommer jaga aldrig avslöja någon, det lovar jag, som är nyfiken på mig,

• livserfaren

Nu har du väl fått en massa  tips som du kan ha nytta av,bara att praktisera tipsen.så blir det säkert jättebra.

Svar på tråden Avsugning!