Inlägg från: Anonym (jaja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jaja)

Avsugning!

Anonym skrev 2014-08-22 16:07:45 följande:

Gah, det är fan i mig rena tortyren att läsa det här, skulle lätt byta bort en njure mot en avsugning (eller inte, men ni fattar vad jag menar)

Du behöver inte offra en njure. Det kostar bara 600:- på valfri klinik i Danmark
  • Anonym (jaja)
    Anonym (njuren) skrev 2014-08-22 18:50:24 följande:

En professionell avsugning på klinik är säkert väl utförd och tekniskt fulländad och säkert mycket prisvärd.

Jag är dock rätt säker på att jag skulle sakna den där känslan av lust och åtrå som, iaf för mig, är så viktig när det kommer till oralsex.

När jag går ner på en tjej så gör jag det för att jag VILL.. jag vill smaka på henne och slicka i mig varje lite droppe av hennes saft samtidigt som jag njuter av känna hennes kropp svara på min tungas och mina läppars rörelser. Hennes doft och smak fyller hela mitt medvetande när målmedvetet pushar henne närmare och närmare tills hon plötsligt spänner hela kroppen och jag kan suga mig fast vid henne, lyssna och njuta .

Att tjejen känner något liknande för min kuk är en stor del av upplevelsen för mig och jag har svårt att tro att det går att fejka hursomhelst.

I Tokyo finns det avsugningskaféer (pink salon) där det kostar motsvarande 250:- för att servritrisen ska gå ner på en. Att bli avsugen av ett proffs i en publik miljö är en märklig upplevelse som kan rekommenderas för den som har inte är blyg av sig. Håller dock med att det finns andra dimensioner än det tekniska.
  • Anonym (jaja)
    Anonym (vackert) skrev 2014-08-22 19:13:48 följande:
    250, med eller utan kondom? Eller samma pris? Vet du om det finns såna cafeer även i andra länder, (mer närliggande)
    Standard på de ställena jag besökte är tydligen utan kondom och jag protesterade inte. Innan behandlingen blir man ordentligt rengjord av servtitrisen med varma fuktiga handdukar. Satsen tas emot i munnen, men om jag minns rätt så spottades satsen ut i en näsduk när man var klar.
    Jag tycker att det är ett trevligt koncept och hade önskat att det fanns sådana inrättningar i Sverige med. Vet dock inte om det finns någon annan stans än just i Japan där det dock är en populär företeelse.

• Anonym (jaja)
    Anonym (vackert) skrev 2014-08-22 20:02:42 följande:
    Ok. Mysigt med handdukarna..:) Ja, fan vad härligt om dessa cafeer fanns här, och för båda könen *L* Skulle nog komma lite folk:P (jaja....på flera sätt;)

Satt folk bredvid och sneglade, eller var det helt avslappnat o naturligt? Att snubben bredvid tog sin fika och var helt opåverkad av det som skedde bredvid?
    Var det en bit mellan borden, eller riktigt nära? Finns det några såna ställen, eller typ hundratals?
    Det är avlappnat och naturligt. Alla är ju där i samma syfte. Belysningen är ganska dämpad och stolsryggarna är ganska höga så man är relativt ostörd. Skulle tro att det finns hundratals om inte tusentals såna ställen i Tokyo. Däremot så är japaner ganska reserverade mot utomstående och som utböling blir man i regel inte inläppt på dessa inrättningar. Servitriserna kan nämligen inte alltid engelska och kan vara obekväma med att servera icke japaner. Det finns dock en handfull ställen (i Tokyo) som välkomnar utlänningar.
  • Anonym (jaja)
    Anonym (vackert) skrev 2014-08-22 20:38:39 följande:
    Oki:) Tänkte särskilt på avståndet bredvid/åt sidan till nästa person som sitter och fikar eller blir avsugen, ungefär hur nära den personen sitter. Ens rygg döljer ju mycket in the first place, men åt sidan....not so much. Och sneglar typ han bredvid, eller tittar strikt på sin fika eller tidning? (tänker lite att bi-män kan vilja snegla:)  
    Jag upplevde aldrig att någon glodde. Man går ju dit för att bli avsugen och det tar 15 minuter eller vad man väljer att betala för och sedan går man.
Svar på tråden Avsugning!