Avsugning!
Gah, det är fan i mig rena tortyren att läsa det här, skulle lätt byta bort en njure mot en avsugning (eller inte, men ni fattar vad jag menar)
Gah, det är fan i mig rena tortyren att läsa det här, skulle lätt byta bort en njure mot en avsugning (eller inte, men ni fattar vad jag menar)
En professionell avsugning på klinik är säkert väl utförd och tekniskt fulländad och säkert mycket prisvärd.
Jag är dock rätt säker på att jag skulle sakna den där känslan av lust och åtrå som, iaf för mig, är så viktig när det kommer till oralsex.
När jag går ner på en tjej så gör jag det för att jag VILL.. jag vill smaka på henne och slicka i mig varje lite droppe av hennes saft samtidigt som jag njuter av känna hennes kropp svara på min tungas och mina läppars rörelser. Hennes doft och smak fyller hela mitt medvetande när målmedvetet pushar henne närmare och närmare tills hon plötsligt spänner hela kroppen och jag kan suga mig fast vid henne, lyssna och njuta .
Att tjejen känner något liknande för min kuk är en stor del av upplevelsen för mig och jag har svårt att tro att det går att fejka hursomhelst.