Anonym (,) skrev 2014-06-12 11:06:10 följande:
Absolut inte under deras umgänge. Så mycket förstår jag. Men dom få timmar han har henne så gör dom va dom vill. Men bär det är mina dagar bestämmer jag, Ett nytt medarbetarsamtal känns onödigt. Då han ändå i inte lyssnar. Haft de 2ggr. När vi första gången kom överens att nya tjejen inte skulle vara med vid hämtning o lämning för att göra det harmoniskt för vår dotter. ( då tjejen satt o skrek i bilen psykopat...osv) . Kändes bra när vi gick därifrån. Jag gick o hämta ut dottern o pappan kom aldrig som vi bestämt. Vi gick då hem o när vi väl kommer hem sitter pappan o hans nya tjej på min trapp. Vi har testat en del umgänge. Allt från varannan helg till var 3e lördag (som det är nu)". Varannan helg drogs in då hon inte hade nån sovplats. Han har även blivit anmäld av sin förra skola för sexuella anklagelser mot vår dotter. Vi gick på möten men fick inte fram mer än att han är väldigt hårdhänt med henne. O att gömmer sig när hon ska till pappa.
Hmm. Låter inte alls bra nej...
Tyvärr får du nog dras med tjejen så länge pappan väljer att ta med henne. Men vad skulle hända om du drog in umgänget med hänvisning till att er överenskommelse inte hålls?
Du håller ditt om han håller sitt liksom?
Kommer han stämma dig på vårdnad?