Inlägg från: Anonym (Tror) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tror)

Man med ficklampa

Det låter som att han råkade lysa in med ficklampan genom ditt fönster. Han använde den säkert för att det var mörkt ute, och om han band fast hunden samtidigt som han höll i ficklampan är det inte konstigt om den irrade omkring lite och sedan råkade hamna på dig.
    Om du bor i ett lägenhetshus kanske han själv har lägenhet där, eller band fast hunden utanför för att hälsa på någon i huset, och sedan gick han givetvis tillbaka för att hämta hunden.

Om du är väldigt nojig att folk ska se in, skaffa persienner eller gardiner och sätt för fönstret.

• Anonym (Tror)
    Anonym (Tittad på) skrev 2014-06-12 00:13:50 följande:
    Mm det var ju inte riktigt så, det finns typ bara villor i området och det jag bor i är en konverterad villa så han har liksom gått in på en tomt och runt hörnet på huset för att kunna lysa in, vanligtvis inte alls speciell nojig.
    Vilka andra bor i huset? Finns det liknande hus i närheten? Han kan ha gått fel eller rekat för inbrott, fast då låter det lite konstigt att gå med ficklampa. Kanske hunden smet och sket i trädgården och han gick in för att plocka upp det?
    Hade du mörkt eller ljust inne? För om det var mörkt ute och ljust inne hos dig hade han lättare sett in utan ficklampan.
  • Anonym (Tror)
    Anonym (Tittad på) skrev 2014-06-12 00:54:00 följande:
    Det var nog faktiskt någon som höll på med dumheter! För nu kom farbror polis! Aja då behöver ju inte jag oroa mig mer! Tack för input
    Usch då! Men bra att de kom
Svar på tråden Man med ficklampa