• färgglad

funderingar...

Jag undrar om det är någon här inne som har svar eller åtminstone en teori på mina funderingar.

Det är så att vi har försökt få barn några månade nu men det har inte lyckats, jag har alltid regelbunden mens och kan alltid säga när jag har ägglossning på grund av känningar och test. För ca två månader hände något, jag har haft ständig mensvärk sedan dess, har börjat få lite smått ont i ryggen och har svårt att jobba på grund av detta. Mensen har betett sig lite konstigt och denna månad har jag inte fått utslag på ägglossningstestet. Det hugger även till i magen i bland tex när jag lyfter eller ställer mig upp snabbt och det har vid tre tillfällen kommit lite blod efter huggen.

jag har givetvis gjort graviditetstest (en mängd sådana) som alla visat negativt.

Har varit i kontakt med vården som gav mig en tid för undersökning om en månad ungefär, hon trodde det kunde vara en cysta eller något.. någon som haft som kan dela med sig?

Är rädd att jag inte kan få barn överhuvudtaget efter detta, tankarna snurrar och jag känner att något är fel men vet inte vad...

Svar på tråden funderingar...