• gbgman

drömmer om att befrukta

Jag har så länge jag kan minnas alltid gått igång som en tok på att få befrukta en kvinna. På senare tid har ja gått o tankarna att ha en kvinna med ägglossning som en knulldocka. Har chattat en hel del om det men aldrig fått utföra det????någon med likasinnade fantasi?

• Svar på tråden drömmer om att befrukta
  • Anonym (Q)

Det händer att jag drömmer om att bli befruktad, men aldrig att det skulle vara av nån som använder formuleringen "knulldocka"!

• gbgman
    Anonym (Q) skrev 2014-06-14 02:39:34 följande:
    Det händer att jag drömmer om att bli befruktad, men aldrig att det skulle vara av nån som använder formuleringen "knulldocka"!

Att ha någon som knulldocka är att ja vill se resultat. Att ha sex så mycket som möjligt under ägglossning
  • Sambokille34

Hej (Q) de låter intressant jag har länge velat befrukta en annan kvinna :) har sj familj så vill inget mer än just utföra sj befruktningen! Inbox gärna om du känner för nåt:)

• Anonym (Tina)

Intressant, nästan som att du har en biologisk drift att bli far som göms i en sexuell fantasi. Precis som en tjej som blir extra kåt vid ägglossning. Kroppen är listig på att få föröka sej...

Men hur tänker du med barnet då? Menar du en kvinna som vill bli gravid men slipper åka till Danmark och inseminera? Eller tänker du abort? Eller ska du bli pappa på riktigt?

Jag tror du ska tänka igenom det här ordentligt, det finns säkert nån barnlängtande kvinna som kan tänka sej dej som far, men barnet har också en vilja och kan vilja söka upp dej efter 18 år och fråga vad som drev dej.

Vad svarar du då?

• Chester Copperpot
    Anonym (Tina) skrev 2014-06-14 08:23:51 följande:
    Intressant, nästan som att du har en biologisk drift att bli far som göms i en sexuell fantasi. Precis som en tjej som blir extra kåt vid ägglossning. Kroppen är listig på att få föröka sej...
    Men hur tänker du med barnet då? Menar du en kvinna som vill bli gravid men slipper åka till Danmark och inseminera? Eller tänker du abort? Eller ska du bli pappa på riktigt?
    Jag tror du ska tänka igenom det här ordentligt, det finns säkert nån barnlängtande kvinna som kan tänka sej dej som far, men barnet har också en vilja och kan vilja söka upp dej efter 18 år och fråga vad som drev dej.
    Vad svarar du då?
    Det kan vara samma sak med en del kvinnor. På senare tid har jag hamnat i diskussion med flera olika kvinnor där dom har uttryckt en väldigt stark längtan efter barn. Som om hela deras väsen bara skriker om att dom vill bli befruktade. Hur och med vem spelar liksom ingen roll, eftersom den driften är större än dom kan hantera. Vad ska dom säga till sina framtida vuxna barn? "Ja, jag ville ha ett barn, så jag såg till att skaffa ett."

• Sambokille34

Hej (Tina) jag din beskrivning stämmer bra;) jag kan ställa up istället för att dom ska behöva åka till Danmark! Jag vet med säkerhet har flera barn med min kvinna och de har alltid tagits sig på första försöket så befruktade blir dom. Men lika gärna som att dom inte vet vid en klinik vem pappan är så sköts träffen/träffarna diskret ! Inga namn m,m jag skulle kunna ha hur många barn som helst ute i landet :) vill bara hjälpa längtande kvinnor ! Vill dom inget illa:)

• Anonym (Tina)

@Chester copperpot: ja, det är väl ett bra svar? Barnlängtan är väl den vanligaste orsaken att skaffa barn, trodde jag.

Jag menade att jag inte förstod om Ts tänkt sej att det skulle bli ett barn, hur han skulle ställa sej till det.

Sambokille34 har sitt svar, han vill hjälpa, men utan namn. Då är det genomtänkt.

Jag diskuterade en gång spermadonation med min far. (min kille hade blivit tillfrågad att bli donator, i USA). Min pappa sa att han aldrig skulle vilja donera. Jag blev förvånad, ville han inte hjälpa andra att få barn, han som hade tre? Då sa han att han kände sej ansvarig för sina barn, han skulle alltid undra hur det gick för dom i livet, om föräldrarna var snälla eller elaka mot dom.

Jag tyckte det var fint att min pappa brydde sej så mkt om sina barn och var så säker på att han ville ta hand om dom själv. Samtidigt förstår jag barnlösa par, och singelkvinnor som har bråttom om de ska kunna bli gravida.

• Anonym (Robert)

Ja, jag har liknande fantasier (minus detta med "knulldocka" dock).

Nu har jag ju redan barn dock, och skulle vara orolig att mamman och eller barnet söker upp en längre fram, oavsett att man tror att man var "anonym". Jag tror inte att man kan friskriva sig från ansvaret, även om man tycker att man kommit överens med mamman att bara stå för befruktningen. I annat fall skulle jag lätt kunna tänka mig att ställa upp; har goda gener enligt många kvinnors utlåtande (smart och ganska snygg)...  

• tobbe01
    Anonym (Tina) skrev 2014-06-14 08:23:51 följande:
    Vad svarar du då?
    Et tips är väl att TS ska undvika ordet "knulldocka" den dan!
  • Anonym (m)
    Anonym (Q) skrev 2014-06-14 02:39:34 följande:
    Nej man väljer nog att bli befruktad av en man med intelligens och social skills den dagen.
Svar på tråden drömmer om att befrukta