Inlägg från: onebabylove |Visa alla inlägg
  • onebabylove

Nya vänner i Göteborg

Jag är också ensamstående med en dotter och har inga vänner sedan vi flyttade hit. Tycker det är en jätte bra ide för barnen och oss mammor.

• onebabylove

Min dotter är 27 månader. Det skulle vara kul för henne att umgås med nya människor.

• onebabylove

Denna vecka går jätte bra. Som nu på måndag. Då är min dotter hemma från förskolan. Annars kan vi ta en annan dag om du inte kan. Jag är ledig hela sommaren.

• onebabylove

Vi kan ta det på lördag också tycker jag. Då är det ingen dagis eller jobb i vägen. Vad tycker ni?

• onebabylove

Hej! Nästa vecka börjar våran semester. Så jag kan nästan när som helst men träffar gärna på fredag eller lördag. Någon som kan ses då?

• onebabylove

Helgen passar jättebra för mig med. Ska vi bestämma en tid o plats? Eller vad säger ni?

• onebabylove

Slottskogen är perfekt för barnen. Där finns det mycket o göra. Ska vi säga på lördag? För mig passar eftermiddagen. Efter 13 tiden. Vad säger ni andra?

• onebabylove

Ja det var nästa lördag ja menade. Va kul att ni kan då. Ska vi säga kl 14 i slottskogen? (Alltså den 19:e)

• onebabylove

Ja men plikta lekplats tycker jag är ett bra mötesplats. Ska vi säga vid plikta lekplats? Om någon inte kan vägen så kan jag ge vägbeskrivning....

• onebabylove

Jag vet inte heller vart info tavlan ligger, men tåget tror jag alla känner till. Ska vi säga vid tåget? Jag har min dotter med och en röd/svart barnvagn. Mitt nr är: 0704227268

Ser verkligen fram emot o träffa er.

Stina o jejjeh , klart vi kommer träffas mer.

Svar på tråden Nya vänner i Göteborg