• JejjeH

Nya vänner i Göteborg

Hej! får man haka på här? jag är inte ensamstående så jag kanske inte "passar" riktigt... men hur som så flyttar jag och sambo och två barn (pojkar, 3 år resp 5 månader) till Gbg i augusti och känner inte så många där. om ni vill hitta på något så hojta till!

• JejjeH

Härligt att man får haka på. Jag ser ju klara fördelar med att ha kompisar med barn varannan vecka. Varannan vecka umgås ihop tillsammans med barnen, varannan vecka får sambon stanna hemma medan mamman går ut och dricker vin! Vi kommer som sagt till Göteborg till augusti så jag ses mer än gärna då. 

• JejjeH

Va kul att ni får till en träff! Vi hakar gärna på så fort vi är i Göteborg.

• JejjeH

Vi kommer snart till Göteborg så vi vill också hänga med om vi kommit på plats!

• JejjeH

Ni är så ambitiösa med träffar! så tråkigt att jag missar denna också. Men snaaaart är vi i Göteborg. :)

• JejjeH

Vi vill också vara med. Men ni hinner säkert ses igen innan vi kan vara med. I september är vi redo för massa umgänge!

• JejjeH

Hej alla! Nu har någon slags vardag anlänt hos oss. Vore kul att träffas någon dag! Nån som är sugen?

• JejjeH

Hej! Vilken tid hade du tänkt? Egentligen är helg fortfarande lite reserverat till hela-familjen-tid men jag kanske kan leja ut lillkillen till pappa så kan jag och stora killen komma å leka med er. Om du tänkt nåt m barn förståss! :)

Svar på tråden Nya vänner i Göteborg