Nya vänner i Göteborg
Vet inte varför det blev frågetecken. Vid tåget skulle det stå.
Vet inte varför det blev frågetecken. Vid tåget skulle det stå.
Vad kul att vi blir så många! Jag har med mig min 3 åring Dolph och 2 mån Charlie. Bär i grön bärsjal. Jag tar era nummer ifall vi blir sena eller något. Vill inte lägga ut mitt så jag skickar mitt till er!
Kul det ska bli! Vi ses idag i Slottsskogen kl 14 vid tåget i plikta.
Vi blir lite sena! Framme på Linneplatsen 14.10
Hej! Jag hänger gärna på. Har dock lite svårare att få det att passa nu för stora pojken har börjat sina 15timmar på dagis.
Jag tror att jag kan hela dagen på fredag.
Jag kan! Vart ska vi ses? Plikta var inte så bra för det var för stort, eller vad säger du Lillaankan?
Är det någon som har varit där? Det är ju bra om man kan sitta någonstans och prata och samtidigt ha uppsikt.
Kul! Jag kommer med mina pojkar. Är inte ensamstående men känner inte så många i stan så det ska bli roligt att träffa lite nya människor med barn. Om det skulle ösregna kan vi väl kolla läget här för jag har ingens nummer! Har långt brunt hår och vit vagn eller regnbågsfärgad sjal.
Hej jag kommer inte hinna fram förrän 11 så kan ni skriva om ni går någon annanstans?
Här ösregnar och stövlarna har blivit för små så vi får hoppa av för denna gången. Vi åker och köper stövlar istället. Hoppas ni får skoj och att det blir fler gånger!
Vad kul att ni hade trevligt och fick bra väder! Vi är gärna med nästa gång.
Jag kan alla eftermiddagar efter 14 ungefär och hela dagen på onsdagen! Kul att vi blir fler i tråden!
Jag kan på söndag (imorgon). Kan nästa söndag också. Är det några fler som kan redan imorgon?
Låter bra! Vi hänger på till näckrosdammen imorgon! Sardinien lät inte helt fel Milky!
Vad tråkigt! Tur jag tittade! Nytt försök så småningom då!
Någon som vill planera in ett nytt försök?
Usch då! Hoppas det blir bättre! Jag kan hela onsdag och torsdag efter 14.30. Någon mer som kan och vill?
Jag kan inte säga säkert om jag kan. Stora pojken ska till mormor och morfar och vi ska gjuta golv och riva tapeter och lite annat smått och gott. Men om det blir en träff så bestämmer jag mig i sista stund beroende på hur bra det går med renoverandet.