• Milky

Nya vänner i Göteborg

fredag förmiddag då kanske, runt 10-11?

• Milky

Det låter väl bra! Ska vi säga vid den lekparken vid 10?

Tar med en picknickfilt som vi kan sitta på för jag vet inte om det finns bord att sitta vid.

Hade ni med lite fika el mellis sist?

• Milky

Tycker vi träffas där får vi se, annars kanske man kan gå till nya biblioteket, finns mycket för barnen att göra där.

• Milky

Tycker vi träffas där får vi se, annars kanske man kan gå till nya biblioteket, finns mycket för barnen att göra där.

• Milky

Några som är på plats? Vi är två här, med ett barn, hon har randig färgglad tröja m barbapappa på.

• Milky

Håller med Stina, det var väldigt trevligt sist och vi ses gärna igen. Denna gång med en fast träffpunkt så vi slipper fråga alla mammor vi såg, de var många, om de var från Familjelivsgruppen!

Någon som har någon dag till veckan ledig?

• Milky

Jag jobbar tyvärr imorgon söndag, men jag kan till veckan. Nästa söndag är jag och dotterna på Sardinien ;)

• Milky

Vilken tid som helst skulle passa, föredrar du någon speciell?

• Milky

Hej!

Förlåt att jag inte svarat, det blev en intensiv helg och nu ska dotterns andra mamma ha henne idag söndag. Hoppas vi kan ses en annan dag.

• Milky

Hej!

Förlåt att jag inte svarat, det blev en intensiv helg och nu ska dotterns andra mamma ha henne idag söndag. Hoppas vi kan ses en annan dag.

Svar på tråden Nya vänner i Göteborg