Inlägg från: lillaankan |Visa alla inlägg
  • lillaankan

Nya vänner i Göteborg

MallanQ skrev 2014-08-07 19:37:15 följande:

Våran lilla tjej ska ta sitt första vaccin imon förmiddag så vi kan tyvärr inte:(

Hoppas man är välkommen när/om ni ska träffas nån mer gång :)

Någon som vill dela med sej av egna erfarenhet gällande 3-månaders vaccin förresten? Är väldigt nervösa här hemma idag, biverkningar och allt ni vet...

Båda mina har fått feber efter alla vaccin och vart ömma i benen där dom fick. Gick över på drygt 2 dagar.
  • lillaankan

Hej, tänkte kolla om det blir något idag? Vädret är ganska varierande här men det regnar inte.

• lillaankan

Jag tror att jag och Gabriel kommer imorgon. Tristan är hos sin pappa. Är lite trött nu när vi precis kommit hem från ett bröllop. Hör av mig här imorgon om vi kommer :)

• lillaankan

Hade vart kul. Jag har fick ryggskott i lördags så jag behöver nog vila nån dag till men onsdag/ torsdag borde jag nog vara ok igen.

• lillaankan
    Stina skrev 2014-08-19 09:17:37 följande:

Lillaankan: Oj, vad jobbigt att vara dunderförkyld och att ha ryggskott, och samtidigt vara tvåbarnsmamma. Hoppas att du snabbt blir bättre! Kram på dig!

Under vardagarna passar det inte jättebra för mig. Men om ni andra ses, kanske jag kan komma förbi en liten stund utan barn. 

Kan knappt fatta vilken otur jag har haft denna helgen. Förkylningen har gått över nu som tur är så det är bara ryggen kvar.

Micke har jobba hemifrån på tidig morgon och kväll när barnen sover så jag har fått mycket hjälp.

Ska vi försöka ses till helgen istället då?
  • lillaankan

Min rygg har inte blivit bättre än så jag orkar nog inte med lek och buslandet. Men det hade vart kul en annan dag.

• lillaankan

Hej, jag tänkte gå till biblioteket med barnen. Är det någon som har lust att följa med?

Svar på tråden Nya vänner i Göteborg