• Äldre 16 Jun 10:00
    7851 visningar
    21 svar
    21
    7851

    Gubbjävel dödade min kanin…

    Jag är helt förtvivlad nu?jag bor hos mormor och morfar, och dem bor i stan vilket inte mina föräldrar gör. Iaf så har jag en liten kaninunge, en hona, som jag var ute och gick med på gräsmattan hos mormor och morfar. Det gick jätte bra, för min kaninunge fick i sig lite gräs. Då kom en gubbe förbi med en liten kniv, då blev jag jätte rädd, och han sa att han skulle klappa kaninen. Han gick fram till kaninen och hög henne i halsen, och jag hörde liksom hur hon skrek. Sen dog hon. Jag började stor gråta och gick in till mormor och morfar och berättade allt. Mormor tycker att vi ska polisanmäla händelsen med tanke på att ja har sett allt och han lämnade min kaninhona död och kniven lämnade han också. Jag är både ledsen och rädd. Vad hade ni gjort?


  • Svar på tråden Gubbjävel dödade min kanin…
  • Äldre 16 Jun 10:05
    #4
    LillaJag06 skrev 2014-06-16 10:01:59 följande:
    Herregud!

    Du ska ju såklart anmäla! Bad är det för sjuk jävel som gör så?

    Beklagar TS.



    Tack! Jag är jätteledsen verkligen?det går liksom inte att få henne tillbaka min lilla? :'(
  • Äldre 16 Jun 10:06
    #5
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-06-16 10:02:56 följande:
    Så en random snubbe med kniv går helt oförhappandes fram och skär halsen av din kanin, för att sedan lämna kvar kniven och gå? Det låter inte friskt överhuvudtaget. Klart som fan ni ska gå vidare med det här.



    Ja men faktiskt. Mormor vill gå vidare med detta men jag vill det inte för jag är rädd?
  • Äldre 16 Jun 10:11
    #9
    viseversa skrev 2014-06-16 10:09:10 följande:
    Om detta är sant? Så ska det såklart polisanmälas. Låter dock helt sjukt.



    Detta är sant, inget påhitt. Jag är upprörd för att mitt hjärta är död! :'((
  • Äldre 16 Jun 10:28
    #10

    Vi har polisanmält händelsen nu.

  • Äldre 16 Jun 11:35
    #12
    puss skrev 2014-06-16 10:31:34 följande:
    men det var ju bra.
    cuz i´m a wild wild bitch.

    Det tycker jag med?
  • Äldre 16 Jun 23:08
    #14
    Louise91 skrev 2014-06-16 12:22:24 följande:
    Kaninjäveln platsade inte gräsmattan. Håll kräket inne så slipper du sånt här och så slipper jag se odjur på gräsmattan. En polisanmälan hjälper nog inte dig. Låt kaninen sitta i buren och se dum ut man måste inte gå ut med odjuret det är ingen hund liksom.



    Jag gillar inte ditt inlägg. Det känns som att du tycker det är helt ok att döda och skada djur. Och jo, man kan visst gå med kaniner i koppel på gräsmattan för kaniner äter gräs, jag vet väl för sjutton själv att kanin inte är nån hund!!! Hoppas du inte har djur hemma alls?
Svar på tråden Gubbjävel dödade min kanin…