• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • KnytetsMamma
    Missciss skrev 2014-10-15 17:13:47 följande:
    Ni ser va? Dock kommer strecken först ca 15 minuter senare..å då vääääldigt svagt, efter en timme ser de ut såhär!
    Är det inte så att test som avläses EFTER den tid som står angivet på förpackningen kan vara missvisande?! De ser ju väldigt positiva ut men om jag hade varit du hade jag tagit nya test imorgon bitti och läst av dem INNAN tiden går ut och sen slänga dem och inte titta på dem igen.
  • Loncelot

Kan man hoppa in här om man redan är gravid?

Har en dotter född feb 2012 och en son som är född i mars 2011, väntar nu tredje barnet med bf feb 2015.

v.21 nu.

• Missciss

Knytets mamma, jag vet att det är så. Och nu har jag bara ett gravtest kvar så jag väntar med det till lördag morgon, så då vet jag verkligen om det är så eller inte! Fast jag tror ju att det är ett plus faktiskt (gravtest brukar inte slå om till positivt efteråt även om det KAN hända någon gång).

Tack för alla grattis!

Jag återkommer om det faktiskt var ett pluseller inte ;)

Lycka till till er oxå, jag var ju inte ensam om att ha bim i helgen?!?!

Var är Tallbarr nånstans? Har inte sett henne på ett tag..

• Tallbarr12

Här är jag! Söt du är som tänker på mig! Har haft fullt upp på jobbet ett tag och är iväg på konferens denna veckan. Hade äl för en vecka sen men inte hunnit känna efter symptom riktigt.

Håller tummar och tår för några plus här inne snart!!

• Bittersweet2012

Det känns som min kropp håller på att flippa ut helt... 9 dagar till bim o jag har molvärk o ljusbruna flyttningar . Det verkar inte som att det blir nåt plus för mig i oktober ????

• Bittersweet2012
    in the making skrev 2014-10-16 20:37:37 följande:

Grattis missciss!

Knasigt bittersweet, brukar spottings börja så långt innan? Nidis?

Så långt innan har jag aldrig haft, därför känns det knasigt. Ska träffa gyn nästa vecka, får se va hon säger.
  • Bittersweet2012
    AnnC skrev 2014-10-16 21:37:50 följande:

Läste nyss att spottings kan bero på lågt progesteron. C-vitamin och b6 ska va progesteronhöjande enligt:
    www.fertilitetsguiden.com/genetik/endokrinologi.php

Skönt du ska träffa gyn snart, hoppas de reder ut det ordentligt! Annars är kanske ovan något för dig att testa!

Tack så mycket AnnC!!!!! ska vara noga med att ta mina vitaminer på morgonen (har varit riktigt slarvig med det i flera månader).
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)