Nybörjare med spanking
Hoppas ni kan hjälpa mig lite med mitt mentala hinder:)
Min sambo har nyligen berättat att hon tänder på spanking, med det menar hon specifikt dask på rumpan när hon blir tagen bakifrån. Jag personligen tänder inte på att smiska henne men gör det givetvis med glädje för att uppfylla hennes önskemål, det är ju ingen direkt stor uppoffring:) Dessutom blir jag kåt på hennes kåthet:)
Problemet är att jag inte vet riktigt hur man gör. Kan kanske låta trivialt men det "rätta" tillfället infinner sig helt enkelt inte i min skalle och jag har svårt att komma till skott. Detta beror säkert på min osäkerhet och den totala oerfarenheten kring detta ämne plus att det helt enkelt känns knasigt att "slå" min älskling, trots att det är hennes önskan.
Hur hårt ska man daska till? En eller flera gånger?
Detta är ju en akt av dominans vilket gör att hela poängen försvinner om det blir mesigt och halvdant. Av samma anledning så vill jag inte förhöra henne i detalj eftersom det då känns lite som om poängen går förlorad. Jag antar att hon vill känna alfa-hanen i mig...
Några råd om hur jag går tillväga för att uppfylla hennes önskemål utan att samtidigt känna mig som ett bortkommet ufo? Jag tror jag kommer gilla detta när jag väl tagit mig över insteget och lärt mig tricket.
Tar tacksamt emot råd/tips/erfarenheter från både killar och tjejer.