• Anonym (kille)

    tänder på min mor

    Hej jag är en kille på 18 år och jag tänder verkligen på min mamma, hon är 45 år och ser mycket yngre ut, men de jag undrade va om någon annan känner som jag och har någon erfarenhet om de? Skulle betyda så sjukt mycket om någon har något tips jag kan göra för att få ha sex med henne eller nått....

  • Svar på tråden tänder på min mor
  • Anonym (Sjukt)
    Anonym (kille) skrev 2014-06-18 15:45:29 följande:

    Hej jag är en kille på 18 år och jag tänder verkligen på min mamma, hon är 45 år och ser mycket yngre ut, men de jag undrade va om någon annan känner som jag och har någon erfarenhet om de? Skulle betyda så sjukt mycket om någon har något tips jag kan göra för att få ha sex med henne eller nått....


    Jag hoppas att du menar att hon är din styvmor för annars är det sjukt!!!
  • Anonym (J)

    Håller med övriga. Är du seriös så sök hjälp.

  • Anonym (Babben)

    Det är många killar som tänder på sin mamma. Hur är er relation?

  • taquine
    Anonym (Babben) skrev 2014-06-18 19:41:16 följande:
    Det är många killar som tänder på sin mamma. Hur är er relation?
    En normal sund tonårskille tänder INTE på sin morsa, jävla tramsDemon
  • Anonym (kille)

    Nej de är min riktiga mamma...

  • Anonym (Erik)

    Fråga henne om hon känner samma för dig. Då är dte bara att njuta på ihop. Livet är för kort för att välja bort det man njuter av.

  • Anonym (kille)
    Anonym (Erik) skrev 2014-06-19 12:48:21 följande:

    Fråga henne om hon känner samma för dig. Då är dte bara att njuta på ihop. Livet är för kort för att välja bort det man njuter av.


    Tack!
  • Anonym (Neeeeej!)

    För bådas bästa så råder jag dig att glömma tankar på sex med din mor! Och för guds skull yppa inte detta till henne.

    Jag vet tyvärr hur det känns. Fick ett sms av min då 14-åriga son när han varit inlåst på toan ett bra tag. Det smset hade jag helst INTE velat få kan jag säga. -Nej... man har INTE sex med sin mamma, svarade jag.

    .

    Stämningen efter detta var hemsk, han skämdes förstås och jag hade svårt att umgås med honom LÅNG tid efteråt.

    Gör absolut ingenting, bara glöm!

  • annika42

    Inte naturligt att ha sex med sin mamma. Skulle förstöra er rellation lång tid framöver. Och vad skulle hända om hon mot förmodan blir gravid?

Svar på tråden tänder på min mor