• Anonym (kille)

tänder på min mor

Hej jag är en kille på 18 år och jag tänder verkligen på min mamma, hon är 45 år och ser mycket yngre ut, men de jag undrade va om någon annan känner som jag och har någon erfarenhet om de? Skulle betyda så sjukt mycket om någon har något tips jag kan göra för att få ha sex med henne eller nått....

• Svar på tråden tänder på min mor
  • Anonym (Nyvaken)
    Anonym (Neeeeej!) skrev 2014-06-20 15:16:55 följande:

För bådas bästa så råder jag dig att glömma tankar på sex med din mor! Och för guds skull yppa inte detta till henne.

Jag vet tyvärr hur det känns. Fick ett sms av min då 14-åriga son när han varit inlåst på toan ett bra tag. Det smset hade jag helst INTE velat få kan jag säga. -Nej... man har INTE sex med sin mamma, svarade jag.

.

Stämningen efter detta var hemsk, han skämdes förstås och jag hade svårt att umgås med honom LÅNG tid efteråt.

Gör absolut ingenting, bara glöm!

Förstår inte riktigt,
    Satt han på toan och skulle skicka ett sex-sms till en tjej men råkade skicka det till dig av misstag ?
  • Anonym (ines)
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-06-21 11:48:26 följande:
    Förstår inte riktigt,
    Satt han på toan och skulle skicka ett sex-sms till en tjej men råkade skicka det till dig av misstag ?
    Eftersom hon svarade, nej man har INTE sex med sin mamma, så antar jag att han smsade om att han ville att hon tex skulle komma in o "hjälpa till".

• vek han

Du bör nog umgås med fler tjejer i din ålder

Låter som att du riktar dina sexuella tankar på den enda kvinnan i din närhet

• Anonym (Sicko)
    Anonym (Erik) skrev 2014-06-19 12:48:21 följande:

Fråga henne om hon känner samma för dig. Då är dte bara att njuta på ihop. Livet är för kort för att välja bort det man njuter av.

WTF? Du är sjuk i bollen killen!
  • Anonym (Neeeeej!)

Håller med "vek han" här...

I tonåren kan man missrikta sina känslor och sin nyfikenhet på sex och tänka irrationellt och moraliskt fel.

Sen till alla som hävdar att tonåringen absolut måste vara psykiskt sjuk och behöva söka hjälp, för att han "vill" ha sex med sin mamma... varken min son eller andra pojkar med dessa tankar är psykiskt störda, det är nog mer vanligt än man tror.

Men det är stor skillnad på att plötsligt få tanken och att faktiskt försöka genomföra det.

Min son var väldigt omogen mentalt för sin ålder i tidiga tonåren... men kroppen, hormonerna rusade som hos jämngamla. Tänker på alla barn som sagt att -Jag ska gifta mig med mamma/pappa när jag blir stor!

För honom var huvudet yngre än kroppen och då blev det sådär tokigt... så tänker jag.

Han är för övrigt en helt normalfungerande 22-åring idag med jobb och flickvän sen 2 år tillbaka.

• tantmalin
    Anonym (kille) skrev 2014-06-18 15:45:29 följande:

Hej jag är en kille på 18 år och jag tänder verkligen på min mamma, hon är 45 år och ser mycket yngre ut, men de jag undrade va om någon annan känner som jag och har någon erfarenhet om de? Skulle betyda så sjukt mycket om någon har något tips jag kan göra för att få ha sex med henne eller nått....

Hur länge har du haft såna känslor o tankar om henne ?
  • Elvana

Även om hon är din styvmor så tycker jag inte du ska göra slag i saken. Visst att hon är attraktiv och så men sök hjälp hos någon psykolog för det skulle förstöra den mamma/son relationen ni har idag.

• Anonym (Nyvaken)
    Anonym (Neeeeej!) skrev 2014-06-21 21:49:59 följande:

Håller med "vek han" här...

I tonåren kan man missrikta sina känslor och sin nyfikenhet på sex och tänka irrationellt och moraliskt fel.

Sen till alla som hävdar att tonåringen absolut måste vara psykiskt sjuk och behöva söka hjälp, för att han "vill" ha sex med sin mamma... varken min son eller andra pojkar med dessa tankar är psykiskt störda, det är nog mer vanligt än man tror.

Men det är stor skillnad på att plötsligt få tanken och att faktiskt försöka genomföra det.

Min son var väldigt omogen mentalt för sin ålder i tidiga tonåren... men kroppen, hormonerna rusade som hos jämngamla. Tänker på alla barn som sagt att -Jag ska gifta mig med mamma/pappa när jag blir stor!

För honom var huvudet yngre än kroppen och då blev det sådär tokigt... så tänker jag.

Han är för övrigt en helt normalfungerande 22-åring idag med jobb och flickvän sen 2 år tillbaka.

Menar du att han på fullaste allvar bad dig ligga med honom ?
    Tror du inte bara att han skojade eller ville chockera dig utan att mena vad han sa ?
  • Anonym (Se där)

Ett ämne som antagligen är för känsloladdat för de flesta..

Säkert många mammor som skriker med avsky och utan att veta vad som sker och tänks i deras tonårs pojkars huvuden.

Samtidigt som det finns mammor som ställer upp. I snitt 5kända fall om året i detta landet. Hur mörkertalet ser ut. Det vet ingen.

Att det är fel, JA

Men om det ens går att diskutera sakligt på ett forum, tror inte jag för att det är för känsloladdat och blir tumult i inläggen.

• Anonym (Babben)
    Anonym (Se där) skrev 2014-06-22 00:29:11 följande:

Säkert många mammor som skriker med avsky och utan att veta vad som sker och tänks i deras tonårs pojkars huvuden.

Samtidigt som det finns mammor som ställer upp. I snitt 5kända fall om året i detta landet. Hur mörkertalet ser ut. Det vet ingen.

Att det är fel, JA

Men om det ens går att diskutera sakligt på ett forum, tror inte jag för att det är för känsloladdat och blir tumult i inläggen.

Det är så klokt sagt. Det är troligen en mycket vanlig tanke hos pojkar i tonåren. Tror många fler mammor släpper till för sin somm men ingen vågar diskutera det öppet. Var kommer din siffra ifrån?
  • Anonym (Nån)

Min mamma å jag har sex

• Anonym (Nån)

Min mamma suger av mig nu

• Bgbg
    Du gillar detta+1
    Nyhet! Gilla foruminlägg 

Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.

ANONYM (SE DÄR) SKREV 2014-06-22 00:29:11 FÖLJANDE:

Att det är fel, JA 

Det är så klokt sagt. Det är troligen en mycket vanlig tanke hos pojkar i tonåren. Tror många fler mammor släpper till för sin somm men ingen vågar diskutera det öppet. Var kommer din siffra ifrån?
    ?????
    Ja äntligen, tror det är vanligare än ni tror 
  • KimLinnefeldt

Jag är osäker på om det är lagligt att ha sex med någon nära släkting. Incestregler är väl till för att hindra skadlig inavel.

I alla fall så tror jag att du kan ta skada av att genomföra det, om hon skulle vilja. Det blir känslomässigt rörigt när sexkänslor blandas med ett barns kärlek till sin mamma. Omgivningen skulle dessutom döma er hårt, vilket kan bli jobbigt att bära.

Fundera över vad det är som tänder dig. Är det att älska med en mognare kvinna, en mer moderlig, omhändertagande? I så fall kanske du kan hitta någon annan än din egen mamma.

• Anonym (A)

Tråden är nästan 8 år gammal

• Bgbg
    Anonym (A) skrev 2022-02-17 17:23:40 följande:

Tråden är nästan 8 år gammal

:) Ja precis! Och vad tänker med det ? ?. att den är 8 år gammal?
Svar på tråden tänder på min mor