Inlägg från: Anonym (dtcfvbhnj,l) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dtcfvbhnj,l)

Han kan inte kyssas!

Anonym (uuuusch) skrev 2014-07-10 22:31:50 följande:

Ja det löste sig ju av sig själv s a s i o m att den fysiska attraktionen inte fanns där. Så här i efterhand skulle jag aldrig ha gått på en tredje dejt. Men det var ju som sagt en snäll och trevlig kille.

Men alltså "god medmänniska"...!!!
    Jag betalar snällt  hundratusentals kronor i skatt varje år och bidrar därigenom till samhället, jag stöder Unicef och Hundstallet, köper Situation Stockholm och arbetar emellanåt ideellt. Men det räcker tydligen inte! För att vara en "god medmänniska" måste man alltså även vara beredd att lära MEDELÅLDERS VITA MÄN att kyssas!!
    Men jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa givetvis måste du det!

Tänk om man kunde få klona sig en man.... Min älskade man pussas himla bra, kysser ok men endast en man fick knäna (bokstavligt talat, jag satte mig på barpallen för att kunna fortsätta) att vika sig och jag ville bara slita av mig kläderna och sära på benen.
    Förlåt för ingående info men så var det verkligen.
    Nu blev det en jäkla massa kyssar bara och inget mer, men det hade andra orsaker.
  • Anonym (dtcfvbhnj,l)
    Anonym (dålig kyssare) skrev 2014-07-10 22:51:16 följande:
    Ååååh, jag önskar att jag hade fått uppleva det någon gång... Vad var det han gjorde som var annorlunda än alla andra?
    Oooh om jag det visste! Mannen var inte ens någon som jag innan tänkt på som potentiell partner. Han bara... Ja du...

Han hade handen mjukt bakom min nacke eller rygg (minns inte ens det! Bara att den var sååååååååååååååååå bra!) och hade mjuka läppar som tryckte mot mina precis lagom hårt/mjukt och tungan retades/kittlades precis lagom. Lugnt och sansat, lite utforskande. Ingen hets liksom utan han tog sig god tid.
    Extremt svårt att förklara hahaha.
  • Anonym (dtcfvbhnj,l)
    Anonym (dålig kyssare) skrev 2014-07-10 22:51:16 följande:
    Ååååh, jag önskar att jag hade fått uppleva det någon gång... Vad var det han gjorde som var annorlunda än alla andra?
    Han är nog fortfarande singel, är du ? Han bor i Västerås
  • Anonym (dtcfvbhnj,l)
    Anonym (dålig kyssare) skrev 2014-07-11 13:39:30 följande:
    Anonym (dtcfvbhnj,l) skrev 2014-07-11 11:59:17 följande:
    Han är nog fortfarande singel, är du ? Han bor i Västerås

Nej, jag är inte singel... Måste nog försöka lära mannen detta.
    Mmm.. Han var liksom mjuk och bestämd på samma gång.
  • Anonym (dtcfvbhnj,l)
    Anonym (BosseLarsson) skrev 2014-07-11 16:03:26 följande:

Äsch, det där skulle jag vilja kunna :/
    Han ger inte lektioner? :P

Hahaha jag kan fråga Troligen inte då han inte själv vet hur han gör haha, han blev förvånad när jag sa att han var otrolig på att kyssas.

Annars får du väl öva själv Var närvarande i stunden, det finns bara du och den du kysseroavsett hur många andra som är runt omkring. Håll den du kysser stadigt men inte hårt och pressande, mjuk mun och långsam tunga som snirklar sig runt den andras. Vispande tungor undanbedes och samma med de som inte håller sig runt tungan utan ska upp i gommen och gräva

Bara runt tungan, långsamt och utforskande.
  • Anonym (dtcfvbhnj,l)
    Aros02 skrev 2014-07-15 10:28:30 följande:

Hur kommer det sig egentligen att de allra flesta som skriver i tråden gör det anonymt med nej tillfällig signatur? Jag menar signaturen är ju även den anonym. Är verkligen kyssar, kyssande och hångel Så intimt och känsligt?

För min del  handlar det enkom om att min man emellanåt hänger här och jag tror att han skulle bli lite ledsen om jag anser att en annan man kysser bättre än honom även om min man både tar andan ur mig och får mig knäsvag just för att jag älskar honom så mycket
    Det räcker med att titta på honom så känner jag mig sån
  • Anonym (dtcfvbhnj,l)
    Anonym (BosseLarsson) skrev 2014-07-15 10:58:20 följande:

Nja, inget konstigt bakom mitt anonyma nick. Mitt officiella är lika anonymt som det här. Använder det här när jag skriver i trådar så det går att spåra mina inlägg om man vill.
    Men visst kan jag tycka att kyssar och hångel på vissa sätt är mer intimt än sex.
    Därför skulle jag vilja förbättra mig så att jag också kan få min käresta att bli knäsvag och svimfärdig. :) Så jag hoppas att hon vågar påpeka vad hon tycker om och inte.

Tala om att du vill bli världens bästa kyssare för hennes skull och fråga henne om hon kan ge dig feedback på hur hon upplever det. Be henne säga om hon vill ha hårdare, mjukare, långsammare osv.
  • Anonym (dtcfvbhnj,l)
    Aros02 skrev 2014-07-16 00:55:13 följande:

Ja man e inte sökbar och kanske har bekanta eller en partner som finns på forumet tänkte jag med. Men det här verkar vara ett satans känsligt ämne på många sätt å vis. Bara jag som inte fattat att skriva helt anonymt. Bra att möjligheten nu finns ändå!

Funderade redan innan jag läste den här tråden på kompabilitet och på hur viktigt det är. Verkar vara fler som tycker som jag. Underbart att veta när man kompromissat bort det här under så många år. Nu funderar jag om möjligt ännu mer!..

Bosse Larsson - du verkar ju ha vilja å har väl lärt dig en del här även om det nog är svårt att skriva en teknisk manual utifrån det.. :) Resten är ju lyhördhet och kommunikation mellan dig och din partner. Endast i det mötet finns det du söker för er tror jag!

/en som inte hånglat tillfredsställande på en bra bit över tio år.. :(

Vore jag singel så
Svar på tråden Han kan inte kyssas!