• Anonym (H)

Han kan inte kyssas!

Det där med kyssar är ju oerhört viktigt! För mig personligen är det i princip omöjligt att ta en flört vidare om jag inte går igång rent kroppsligen på att kyssas med den jag har en flört med. Det har hänt mig med att knäna vikt sig och hela världen försvann, likaväl som att få en hård tunga som vispar i 100 knyck instucken långt in i munnen. Usch för det senare, vi var dessutom 40+ och jag blev förvånad att en så pass vuxen man var så "på". Men han hade varit i ett långt förhållande innan och hon kanske gillade det, vad vet jag? Han märkte dock av min förvåning och anpassade sig till mig ganska snabbt utan att jag behövde påtala nåt...
    Nån skrev inkännande och stegrande här innan (Aros02 tror jag), exakt så vill jag ha det.
    Min nuvarande är bra på att kyssas, men har tyvärr fått dålig andedräkt, så jag är inte alls lika sugen på att kyssas med honom som tidigare...

• Anonym (H)

Jo, jag ska tvinga iväg honom! Han skyr tandläkaren som pesten, är både rädd och så är det dyrt, men nu håller han på och säljer ett hus och får loss pengar snart, då minsann ska han iväg. Om inte annat ringer jag och bokar en tid åt honom.

Svar på tråden Han kan inte kyssas!