• fluu

Vad ska ni ha på er på midsommar?

Som rubriken Glad

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Svar på tråden Vad ska ni ha på er på midsommar?
  • fluu

Själv ska jag ha den här byxdressen. Blir det kallt så ska jag ha stumpbyxor under.

Ny sandalerna till.
  • La Lola

Söt dress Ts!

Jag kör nog på denna klänning....jo jag bjuder på en knasig pose också så här på morronkvisten.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • fluu
    La Lola skrev 2014-06-19 10:05:27 följande:
    Söt dress Ts! smile1.gif

Jag kör nog på denna klänning....jo jag bjuder på en knasig pose också så här på morronkvisten. smile5.gif
    Tack! Blommigt känns som midsommar Glad
  • liten2014

Haha ursäkta men haha

• Eisa

Distriktssköterskekläder. Blodröd tröja (om man tänker sig ett blod med väldigt bra Hb) och mörkblå byxor. Till detta blommiga crocs (stavas det så?).

Åka runt och önska mina patienter glad midsommar och ge dem lite medikamenter blir kul det.

• fluu
    liten2014 skrev 2014-06-19 10:08:35 följande:
    Haha ursäkta men haha
    ?
    Eisa skrev 2014-06-19 10:08:41 följande:
    Distriktssköterskekläder. Blodröd tröja (om man tänker sig ett blod med väldigt bra Hb) och mörkblå byxor. Till detta blommiga crocs (stavas det så?).

Åka runt och önska mina patienter glad midsommar och ge dem lite medikamenter blir kul det.
    Se där, blommigt även där ;)

• Eisa
    liten2014 skrev 2014-06-19 10:08:35 följande:
    Haha ursäkta men haha
  • Msalpha83

västra Götalands regionens blåa arbetsmundering (sjukhus) och ett par rosa crocs som är pimpade med crocs blommor. Kanske ett par skrikigt gröna stödstrumpor till detta...

senare på em blir det nog tunika och leggings tillsammans med mina converse. Troligen inte något blommigt där iaf. :)

• lövet2

Röda mjukisbyxor (ev skippar jag långkalsongerna under), t-shirt, flanellskjorta och fleeceväst. Sedan tvekar jag mellan fodrad fleeceskjorta och den varma täckjackan. Det bestämmer jag när jag ser vädret ...

Svar på tråden Vad ska ni ha på er på midsommar?