• stolt man

spruta som hjälpmedel

hej på er där ute. 

Vet att många män har lite smått fobi för att inte kunna göra kvinnan gravid. 

Släpp det! 

Ett tips från mig är att släpp stoltheten. ett enkelt knep att prova är att ta till en dosering spruta för medecin. 
    Finns nu riktigt bra sprutor som följer med flytande alvedon för barn. 
    jag och frun tog till knpet för barn ett och gör det nu igen med för hoppning om barn 2 efter flera missfall. 
    vet inte varför de går ltare med sprutan. lägger mig inte i hur ni får dit spermier men fyll den så mycket ni kan och sedan får hon använda den. 
    vet att det är stolthet i att lyckas själv men längtarman så är det bättre att släppa stoltheten och göra vad som behövs. 
    detta blir som en hemma variant av insimination. 

Kan villigt erkänna att jag misslyckats med att göra henne gravid på naturlig väg. 
    kan vara för att jag är för liten eller för att tryckte inte är tillräckligt högt eller något annat. vet inte för det är enligt läkarna inget fel på någon av oss i övrigt. 

hoppas detta kan hjälpa några att kanske slippa ivf utredningar och annat. har genomgått det och vet att det inte är roligt. så detta tips kanske kan hjälpa lite innan det går så långt. 

Svar på tråden spruta som hjälpmedel