• Murrmys

Bf mars 2015

Hoppar in här :) plussade i tisdags och har bf 10/3. Men med sonen gick jag över 17 dagar, så jag väntar mig inte att få 10:e ;)

Jag har lätt molvärk hela tiden, njuter då jag vet att det händer saker i magen då!

Så det finns en lista? Ska leta...

Det är 5 år sen jag hängde på FL sist, sonen blev 4 i februari.

• Murrmys

Nån med data får gärna lägga in:

10/3 Murrmys, 2:a barnet, 30 år, Dalarna

Om vi skulle skriva med var vi bor ;)

• Murrmys

Maria Theres: då bor vi ju nära varann :) och ja: full fart är orden med en 4åring i huset. ;)

Huva vilka jobbiga graviditeter och förlossningar ni haft! Känner mig bortskämd med min som bara innebar lite illamående typ fram till v 14, hoppas det blir lika nu! Förlossningen blev utdragen, startade 16 dagar efter bf vid 17.30 med vattenavgång, in vid 21, helt öppen vid 05 men sjönk inte ner riktigt så efter hot om klocka föddes han 11.20 :) bm trodde att nästa skulle gå lättare för vägen är mer uppbanad så att säga :)

• Murrmys

Jag med! Kan tillägga att jag är en fryslort utan like annars! Glad jag inte ska vara höggravid på sommaren ;)

[quote=73564157][quotek]ninni84 skrev 2014-07-04 22:28:15 följande:[/quote-nick]någon mera än jag som känner sig som ett vandrande element, känns som om jag kokar.[/quote]

• Murrmys

Jag med! Kan tillägga att jag är en fryslort utan like annars! Glad jag inte ska vara höggravid på sommaren ;)

[quote=73564157][quotek]ninni84 skrev 2014-07-04 22:28:15 följande:[/quote-nick]någon mera än jag som känner sig som ett vandrande element, känns som om jag kokar.[/quote]

• Murrmys

När kontaktar man BM? Glömt hur det var :) är det annorlunda med andra barnet?

Svar på tråden Bf mars 2015