Bf mars 2015
Ansluter mig till gruppen och har bf 8 mars. Har en son på 17 månader, bor i norra Stockholm, fyller 27 i år. Har plussat med svaga plus så jag känner mig lite skeptisk än. Men ett plus är väl alltid ett plus? :)
Ansluter mig till gruppen och har bf 8 mars. Har en son på 17 månader, bor i norra Stockholm, fyller 27 i år. Har plussat med svaga plus så jag känner mig lite skeptisk än. Men ett plus är väl alltid ett plus? :)
Nu har jag bokat tid för inskrivning, den 15 augusti :)
Upplever att magen är mer svullen än vanligt Men det är väl nu jag får betitla mig gravid istället för tjockis ;)
Mycket bra idé med facebook-grupp. Lättare att hänga med där. Här försvinner saker lätt i flödet. Men roligt att man automatiskt förutsätter att alla har facebook (inget ont menat). Men namnet kan ju vara vad som helst, typ bönorna eller nåt annat intetsägande.
Kan man inte lägga in bf-listan som ett dokument på fb-gruppen på nåt sätt? (Jag har inte ens lyckats lägga till mig på listan här på FL)
Och det vore ju kul om alla kunde uppdatera med vart dom bor också utifall det finns några som är intresserade av att träffas :)
Ska försöka adda dig som vän Sanne Beckman. Madelene heter jag.