• lovley00

Bf mars 2015

Hej alla. Grattis till alla plus â??. Gjorde test för ca 1tim sen och det vart inte det starkaste men ett klart plus ð???. Detta är mitt fjärde, sambons tredje med BF 18mars. Kul att kunna följas åt.

• lovley00

Inga förändringar inget illamående än här förutom humöret, är en PMS käring hahaha nä man ska inte skratta stackars familj runt mig. Är i v7 nu.

• lovley00

v8 idag och har haft litet illamående men inte alls som mina förra graviditeter, är svårt att veta om det är graviditeten eller denna värme som gjort det, håller tummarna att det stannar så. :) hur mår ni andra?

• lovley00

Mår också så mycket bättre denna gång än tidigare, är iof jätte noga med mina vitaminer folsyra, d-vitamin, omega-3 och blutsaft. Sen kör jag min träning men det är så svårt i denna värme men min bm sa håll i träningen så det ska jag göra så länge jag orkar.

• lovley00

Med mina första två barn gjorde jag inte kub var 32år med andra men hade ingen oro alls eller panik att behöva se innan RUL. Med 3:an gjorde vi kub då var jag 35år och inom riskzonen som dom säger men gjorde det mest för att se att det bara var en, hade en känsla att det var tvillingar. Tycker ni yngre ska luta er tillbaka och njuta av graviditeten och vänta in RUL, det känns som om det råder sån panik att se fostret men det finns där annars skulle ni inte ha plussat på Stickan eller hur.

• lovley00

Min räddning har varit min ismaskin och vatten låter dom smälta lite sen knaprar jag isen. Har lättare halsbränna redan och det är hemskt.
    Min mage syns också så gjorde en vidatröjor shopping igår :)

• lovley00

Idag har jag inte gjort annat än å ätit. Är äcklad över mig själv frukost, chesburgare, liten pommesfrites, 10bitar sushi, stort paket glass, middag och nu 2mackor plus ett glas oboy. Alltså vad har jag för fel...

• lovley00

På kub och RUL ser dom olika saker så bara för du får fina siffror på kub kan fostret ändå ha andra skador som ses på RUL.

• lovley00

Lite komiskt i denna vecka ska man tydligen känna sig varm om händer och fötter genom min gravid app och jag som ligger under täcke med vintersocker på då jag har iskalla fötter. Fniss :)

• lovley00

V12 på torsdag och har gått upp 1,3kg är jätte glad att det går långsamt då jag gått upp över 30kg dom andra graviditeterna.

• lovley00

v12 nu Hurra.
    Känner av framför allt vid höfterna huaaa hur ska detta sluta.! Ska besöka sjukgymnast och få lite hjälp, ett tips till er andra att också göra det.!

Svar på tråden Bf mars 2015