Inlägg från: MagicQueen |Visa alla inlägg
  • MagicQueen

Bf mars 2015

Plussade svagt idag på bim + 1.

Hoppas så att det går vägen denna gång, detta är försök 7 och jag har haft tidiga (v 4-5) mf i feb, april och maj.

Har två söner på 6 resp 7 år som båda blev till på första försöken.

Detta blir makens första barn, så det är extra spännande <3 BF har vi räknat ut till 23 mars.

• MagicQueen
    jessi84 skrev 2014-07-14 12:21:10 följande:

Plussade 2/7 på BIM-2

Jag hade lite känningar den helgen med lite illamående men det har gått över.

Nu har jag lite känningar i bröstvårtorna inget mer =(

Haft en känsla i brösten 2 ggr att de är varma och små tunga.

Är lite orolig och nervös att det ska vara något då man inte känner något men ska väl vara glad så länge man slipper symtom men funderar ju ändå.

Tog 2 vanliga gravtest som visa + sen 2 cb digitaltest som visa gravid 2-3

Jag känner inte heller nått speciellt. Fått gå upp o kissa tidigt innan kl ringt och lite illamående på morgonen. Annars ingenting.

Å jag är toknojjig ned tanke på mina tre tidiga mf tidigare...
  • MagicQueen
    jessi84 skrev 2014-07-14 13:01:47 följande:
    Tror du det är vanligt att inte känna något? Detta är första graviditeten. Har ej haft missfall förut och hoppas verkligen inte jag får det. Det ska gå vägen detta =)

Mådde lite småilla i början men inte nu. Så fundersam då jag ej känner något.

Ska till BM på fredag.

Vi har tänkt att berätta för sambons och min familj ihelgen. Kanske dumt då man ej känner något?
    Ja jag tror nog att det är ganska vanligt ändå att inte känna nått såhär tidigt.

Många är ju gravida i många veckor innan dom får reda på det och har inte känt nått
  • MagicQueen
    jenniferhedstroms skrev 2014-07-14 15:00:20 följande:

Jag plussade för en vecka sen idag och är beräknad 10/3-15. Försökt i 11 månader så det var minst sagt efterlängtat.
    Är 21 år gammal och väntar första barnet tillsammans med min sambo som jag gifter mig med om tre veckor. Skrattande

Grattis till både graviditet och giftermål

Vi gifte oss i april iår och var på försenad bröllopsresa nu för 2 veckor sedan och det var just där på resan som våran lill* i magen blev till då jag plussade i lördags
Svar på tråden Bf mars 2015