Bf mars 2015
Hej!
Plussade svagt i fredags men fick ett bra plus idag och gravid på digitala stickan.
Blir då om allt går väl vårt andra barn, har en son född -11. Vi bor i Örebro. Är beräknad till 27/3 :)
Hej!
Plussade svagt i fredags men fick ett bra plus idag och gravid på digitala stickan.
Blir då om allt går väl vårt andra barn, har en son född -11. Vi bor i Örebro. Är beräknad till 27/3 :)
Jag har bara lite stickningar i bröst och mage, men är galet andfådd jag med! ????
Jag har inte heller mycket symptom. Är u vecka 5 så det är ju väääääldigt tidigt. Men känner mig svullen och andfådd. Förra grav kommer jag igår att jag inte kände ett dyft innan vecka sju. Sen va det som att hå in i en vägg av illamående, halsbränna och trötthet.
Jag har en fråga, ni som har fåt bröstförändringar som tidigt symptom;
Hur har era bröst förändrats? Har det varit själva bröstvårtan som ändrats eller hela brösten?
Haha, kanske en dum fråga men jag märkte igår att mina bröstvårtor blivit större och det ser läskigt ut..
Jag känner liksom inte igen dom.. Mina bröst har inte vuxit alls vad jag märkt! Bara bröstvårtan haha
Idag har jag haft väldigt ont i magen. Som hugger i livmodern och är svullen. Kan ha så ibland men inte så länge som idag. Annars har jag också känt mig lite febrig de senaste dagarna. Och helt slut.