• Jedsitha

Bf mars 2015

Jag hoppar in här också även om jag inte riktigt vågar tro på det än. Plussade i måndags och igår, bim -1 och bim. Ganska svaga streck men jag inbillar mig att det övre är aningen starkare, kommer testa igen imorgon för att se. Har två MA bakom mig, därav min försiktighet, i april 2013 och mars-april i år. Det här är tredje cykeln efter skrapningen. Vi väntar vårt första barn. Jag vågar inte lägga till mig på listan än eller gå med i facebook-gruppen, väntar tills jag fått morgondagens resultat, det finns risk för att jag kommer bli en serietestare den här gången. Jag har däremot bokat in ett första besök hos BM nästa torsdag. BF är 24/3. Håll tummarna för att det är tredje gången gillt som gäller.

• Jedsitha

Först och främst vill jag be om ursäkt för att jag råkade använda en emotionell som bara blev frågetecken när jag grattade dig Mumsa, det ser lite illa ut.

Jag testade igen nyss och strecket är lite starkare men nu oroar jag mig för att det inte är tillräckligt så jag tror jag kommer testa igen om två dagar. Trodde aldrig jag skulle bli så här, två förra graviditeterna blev jag åtminstone glad. Första var jag extatisk och inte ett dugg orolig, naivt trodde jag att allt skulle gå bra, och andra blev jag glad men hade i bakhuvudet att det kunde gå fel. Nu törs jag knappt tro på det alls och är orolig, vilket knappast förbättrar läget. Bifogar en bild på två senaste testen, ena är från bim och andra från bim +2. Tycker ni att jag ska våga börjar tro att bebisen därinne kanske är här för att stanna?

Grattis och välkommen Ulricalovisa! :)

• Jedsitha

Till er som undrar om facebookgruppen:

Lägg till Petra Hagström, på profilbilden är det hon och ett litet barn.

• Jedsitha

Petra skulle vara upptagen under helgen, hon lär lägga till er ikväll eller imorgon :)

Svar på tråden Bf mars 2015