• Sunzhine

Bf mars 2015

Hej på er tjejer o stort grattis till er allihopa

Jag hoppar in här, väntar mitt 3:e barn och har bf 28 mars ..om allt vill sig väl

Någon mer som väntar sitt tredje??

• Sunzhine
    Längtan1986 skrev 2014-08-05 12:21:57 följande:

Hej får jag hoppa in här?

Väntar mitt andra barn typ i mitten på mars.

Är i v8 nu å går in i v9 på torsdag

Har en fråga

Undrar om det är någon som haft det såhär eller vet varför det blir såhär?

Har i två dar nu kännt som att underlivet domnat bort, typ Som när foten sover.

Märker det tydligast när jag torkar mig på toa.

Ska jah va orolig? Varför blir det såhär?

Är gravid i v8 snart 9 med mitt andra barn.

Kan det va svullnad som gör det?

Grattis Man får ju en ökad blodmängd, så svullnad som gör att det domnar

är nog ganska vanligt och inget att oroa sig för. Däremot finns det ju d som får

åderbråck i underlivet, men tror det brukar uppstå lite senare i graviditeten. .Här

med Mvc om du är orolig
  • Sunzhine
    Nallebjörnis skrev 2014-08-05 22:56:16 följande:

Grattis och välkommen alla nya =)

Tackar Tackar Har ni någon bf lista som vi kan lägga till oss i.?
  • Sunzhine
    Längtan1986 skrev 2014-08-05 19:59:09 följande:

Tack för lugnande ord :) känns verkligen läskigt å vart så i två

Dar nu. Men hoppas det går över. Mvc har ju bara tel tid på förmiddagarna å jag är inte ledig å kan ringa förrän tors.

Har även mindre symtom idag än igår. Typ mådde jätteilla hela dan igår men näsran inget idag. Antar att många har det så dock?

Ingen orsak, det är ju d som är skönt här, att man kan fråga, dela med sig, få råd mm

Själv har jag mått ganska bra, men tokilla nu sen 3 dgr tillbaka. Glad att jag inte kräks helt hysteriskt bara, som jag gjort med mina 2 andra.
  • Sunzhine
    Sunzhine skrev 2014-08-13 19:18:26 följande:

Kan någonting till mig med bf 28/3 3:e barnet 33år

Någon lägga till skulle d va
  • Sunzhine
    Kurona skrev 2014-08-20 09:53:29 följande:

Jag kan inte dölja min mage överhuvudtaget, det syns på långa vägar att jag är gravid, men vill ju inte att alla ska veta innan vecka 12. Har dock insett att min garderob mest innehåller t-shirtar som sitter tajt, även de som inte sitter tajt syns magen i. 

Den blir inte heller mindre, den växer snarare, lika stor när jag ligger ner och står upp typ. Den började växa för en och en halv vecka sen, fast min familj sa att de hade sett magen redan innan det. Vad blir det?! 

KUB-ultraljudet är gratis i Örebro Län, Örebro län erbjuder ganska mycket gratis, på min vårdcentral är det gratis till man är 25 dessutom. Jag har fått ett datum för mitt, det blir den 22 september, när jag är i vecka 14.

Vad säger ni om kalaskulan? Den här bilden tog jag för några minuter sen, kan ni förstå att jag har svårt att dölja den? haha!

Hihi. ...Har också sån mage, allt jobbar ju så långsamt i magen..Svårt att dölja :-/
Svar på tråden Bf mars 2015