• Teresiat

Kul med Facebook, men jag kommer inte gå med i något sådant innan vecka tolv har passerat. Ses då!

• Teresiat

Hoppashoppas - ajdå :/ jag hade lite bruna flytningar i vecka 8 efter sex. Kom typ som tre femkronor, sen gick det en dag med inget alls och sen kom det pyttepytte lite till. Sedan dess har det inte kommit ngt för mig. Är på 11+4 nu.. Har det sluta komma mer nu? Tyvärr är det ju bara att vänta och se.. Ökar det så är det inget bra tecken, men om det avtar så är det säkert ingen fara.. Men förstår din oro. Håller tummarna!

• Teresiat

Roz, arbetsgivaren är skyldig att anpassa arbetsplatsen så att den inte innebär fara för dig. Och detta är inget som du ska behöva ordna på egen hand.

• Teresiat

Roz- i mina öron låter det som han flyr från sitt ansvar.. Han får väl ta kontakt med företagshälsovården om han känner sig osäker.

• Teresiat

Åååh.. Beklagar roz!!! Jag vet hur det känns då jag varit med om ett MA själv. Jag brukade tänka att det är mindre sannolikt att få två MA eller mf efter varandra. Kanske ingen jättetrött men nästa gång går det säkert bättre. Kram!!

Svar på tråden Bf mars 2015