Bf mars 2015
6+2 här. Lär ju ändras, men nu är BF 26 Mars. Gjorde VUL i 5+4 för att kolla hur långt gången jag var och de kunde se ett litet tickande hjärta i den lilla räkan :)
6+2 här. Lär ju ändras, men nu är BF 26 Mars. Gjorde VUL i 5+4 för att kolla hur långt gången jag var och de kunde se ett litet tickande hjärta i den lilla räkan :)
Var på tidigt samtal hos BM i torsdags. Mitt järnvärde såg bra ut vilket förvånadet mig (har alltid haft lågt). Ska tillbaka 3:e September på inskrivning.
Fick i fredags ett gallstensanfall (yay...) och fick behandlas med spasmofen (suppar). Sedan åkte jag på magkatarr och århundradets förkylning på det, så nu är jag ynklig x) Hade en yttepytteblödning idag, men tror allt är okej ändå eftersom att de kunde se en liten blodansamling vid VUL i vecka sex som de sa kunde komma ut.
Pratade även med BM om min förlossningsrädsla och hon försäkrade mig om att jag får snitt om den inte blir bättre under graviditeten. Självfallet hoppas jag på att den lägger sig, men känns tryggt att det tydligen är enkelt att få snitt i mitt landsting om det blir så att jag inte klarar en förlossning pga. rädslan :)
Vecka 7 + 2 nu :)
Lägg till mig med :) BF 26 Mars, 1:a barnet :)