Inlägg från: Längtan1986 |Visa alla inlägg
  • Längtan1986

Bf mars 2015

Hej får jag hoppa in här?

Väntar mitt andra barn typ i mitten på mars.

Är i v8 nu å går in i v9 på torsdag

Har en fråga

Undrar om det är någon som haft det såhär eller vet varför det blir såhär?

Har i två dar nu kännt som att underlivet domnat bort, typ Som när foten sover.

Märker det tydligast när jag torkar mig på toa.

Ska jah va orolig? Varför blir det såhär?

Är gravid i v8 snart 9 med mitt andra barn.

Kan det va svullnad som gör det?

• Längtan1986
    Sunzhine skrev 2014-08-05 17:00:45 följande:

Grattis Man får ju en ökad blodmängd, så svullnad som gör att det domnar

är nog ganska vanligt och inget att oroa sig för. Däremot finns det ju d som får

åderbråck i underlivet, men tror det brukar uppstå lite senare i graviditeten. .Här

med Mvc om du är orolig

Tack för lugnande ord :) känns verkligen läskigt å vart så i två

Dar nu. Men hoppas det går över. Mvc har ju bara tel tid på förmiddagarna å jag är inte ledig å kan ringa förrän tors.

Har även mindre symtom idag än igår. Typ mådde jätteilla hela dan igår men näsran inget idag. Antar att många har det så dock?
  • Längtan1986

Själv har jag inte orkat träna än fast jag normalt

Tränae en hel del. Har mått så jäkla illa å vart så trött att det bara går inte :/

• Längtan1986

Pratat med 1177 och vårdcentral då

Mitt underliv har kännts avdomnat i två dar, men igen av dom vågade ens gissa på vad det kunde bero på å sa att jag ska ringa mvc i morgon och hoppas att dom vet...

Tänk om det är något farligt???! Är sjukt obehagligt å jag e så nojjig!

Nån av er som haft liknande?

• Längtan1986

har inte vart inne så ofta, men är orolig över en sak å undrar om någon har haft samma ?

Sedan veckan innan jag  plussade har jag haft bruna flytningar som varit nästan varje dag och mer eller mindre. Har gjort VUL två ggr. Senaste va den 31a och då fick vi se hjärtat slå fint och hon sa att allt såg bra ut och det fanns absolut inget som indikerade på att detta inte skulle gå bra.

men flytningarna fortsätter och jag är ändå orolig trots alla gravsymtom som hänger kvar. 

Är det någon som haft eller har som jag ?

har nytt UL den 3e

• Längtan1986
    HoppasHoppas1 skrev 2014-08-17 12:27:30 följande:

Hej alla! Sedan igår har jag haft bruna flytningar, nästan som brun sparsam mens. Jag har inte ont eller något sådant, men blir ändå oroligt. Jag tog ett grav.test igår och det visade fortfarande ett tydligt plus. Har ni andra haft bruna menslikande flytningar?

Jag har haft det sedan  veckan innan jag plussade till och från hela tiden! Knappt hållt upp mer än någon dag här och där.
    Har gjort två VUL och allt har varit som det ska  va. Ska göra UL den 3e och är fortfarande nervös även fast jag sett innan att hjärtat slår å allt trots det bruna.
  • Längtan1986
    HoppasHoppas1 skrev 2014-08-17 20:37:48 följande:

Blev märkligt i inlägget ovan när jag skulle citera, så jag skriver om .

Längtan 1986: Ååååå så skönt att höra! Vad sa BM att det kunde bero på? Jag ska be om ett VUL!

Nä dom visste inte riktigt verkade det som. Hon pekade på nått ställe å sa "där ser ut som det kan ha kommit ifrån för nått tag sen" men att det inte va något alls att oroasig för. Den lilla levde och hjärtat slog. Detta va den 31a juli har jag för mig.  Hoppas att allt har fortsatt så i rätt takt.
    17årochgravid skrev 2014-08-17 20:54:01 följande:

Hej!

Jag hoppar in i denna tråd jag med!

Jag är gravid i vecka 8, mår ganska hyfsat förutom illamåendet.

Har BF 30/3-15

vad kul 30/3 är min (och  min brors) födelsedag!
Svar på tråden Bf mars 2015