Bf mars 2015
Hej! Jag hoppar gärna in här om det är ok? :) Plussade idag på BIM-5 och beräknat BF är 20 mars. Andra barnet, har en dotter som är 2 år :)
Hej! Jag hoppar gärna in här om det är ok? :) Plussade idag på BIM-5 och beräknat BF är 20 mars. Andra barnet, har en dotter som är 2 år :)
Jag är också gärna med i FB-gruppen om det går bra? :)
Lägger till dig Petra på FB :)
Får upp flera Petra Högström på FB, vilken är du? :)
Hittade nu, lägger till dig :) Det är ingen annan som kan se attdulägger till mig i gruppen? Vill gärna hålla graviditeten hemlig ett tag till :)
Skickar nu :)
Välkommen ni nya tills Facebookgruppen! Som det har skrivits tidigare, lägg till Petra Högström som vän så lägger hon in er i gruppen. Roligt om vi samlas på samma ställe allihopa :)
Är det någon här som väntar tvillingar i mars? :)
Haha, mig syns det ingenting på heller, v 11 nu och ser inte gravid ut, mest ploffsig. Fick dock mage sent med dottern och blev aldrig riktigt stor heller. Jaja, mage lär man nog få förr eller senare ;)
Det har intervju heller, därför är jag extra chockad tror jag, haha!
*inte vi
Fy vad jobbigt för er :( Men vad skönt att den ena lever, även om jag förstår att det känns jobbigt att den andra inte gör det.. Kram!
Fin mage! Här är det mage, fast inte bebismage ;)
Jag har inte gått upp nåt än, men har lite övervikt så det är bara bra. V 12 nu enligt UL.