• MonDieu

Bf mars 2015

Hello!

Är i V.9 och har just nu bf 1/3 2015 men tror att jag kommer få ett senare datum. Mår också väldigt illa, speciellt morgon och om det är länge sedan jag ätit. Det är så varmt här också så det är svårt att veta vad som beror på graviditeten och vad som beror på värmen.

• MonDieu

Berättade för mina föräldrar idag - dom blev superglada! 

Jag däremot känner mig lite som en bluff, kanske för att jag själv knappt fattar att det är på riktigt. Men tre gravtest och en hel del symptom kan väl inte ljuga!.... eller? ;)

Ni med barn sedan tidigare - när började det synas, när fick ni mage? Längtar efter det, då blir det ju som verkligare :)

Mon Dieu!
  • MonDieu

Mitt värsta illamående verkR ha försvunnit nu, är i V 12. Dock åkte jag på magsjuka igår bara därför, haha! :)

Annars har jag inte heller så mycket symptom kvar, lääääängtar tills jag är säker på att det är fostret som syns och inte uppsvällda tarmar ;)

• MonDieu
    walkwithme skrev 2014-08-18 20:41:48 följande:

Lola8200: jag har oxå BF 8/3 och nu först har jag blivit väldigt seg. Håller på att slockna 19.15 varje kväll och gäspar på dagarna.

Jag sover middag varje dag, haha! Helt sjukt hur trött man är. Är också supertäppt i näsan. 
    Mon Dieu!
  • MonDieu

Gjorde KUB igår och blev framflyttad två veckor! Fick superfina siffror och fick se en rörlig liten skrutt - helt underbart :)

Mon Dieu!
  • MonDieu
    Teresiat skrev 2014-08-27 12:37:02 följande:

Monduie- oj två veckor? :O :) hur kommer det sig tror du?

Skulle tro att jag helt enkelt  inte hade någon ägglossning första månaden(och då även ingen mens)! har haft det ganska oregelbundet på den fronten. Skulle jag räkna på Senaste mensens första dag skulle jag nog hamna på typ v 16 och det stämmer inte :) Plussade först 15+ BIM så något lurt måste det varit :)

Anyhow, allt var ju hur bra som helst :)

Mon Dieu!
  • MonDieu
    LillLouise84 skrev 2014-09-30 15:30:53 följande:
    Jag var sjuk typ hela förra graviditeten och det verkar inte bli bättre den här gången. Jag är helt knäckt nu. Jag har sån hosta att jag kan inte ens prata. Mina slemhinnor är totalt katastrof. Just nu vill jag bara snabbspola fram till mars.
    Shit vad jobbigt! Jag haraldrig gjort den kopplingen - att jag hostar för att mina slemhinnor är svullna och lättretade. Första gången jag är gravid, mycket nytt! :)
Svar på tråden Bf mars 2015