Bf mars 2015
Skönt!!! Men när tog du det ? Idag?
Jag tog mitt cb för en vecka sedan. Då stod det 2-3.
Vår sista mens första dag var ju samma?!? Eller snurrar jag till de? För vi hade bf 6/3
Skönt!!! Men när tog du det ? Idag?
Jag tog mitt cb för en vecka sedan. Då stod det 2-3.
Vår sista mens första dag var ju samma?!? Eller snurrar jag till de? För vi hade bf 6/3
Hoppas jag har lagt till rätt sanne Beckman på facebook nu! 
Fler än jag som har ett fruktansvärt illamående så fort man börjat jobba o röra på sig? Idag går det inte alls bra, har så mycket växtvärk/mensvärk o illamående att jag fått gå hem o vila! I vår produktion jobbar vi i led om 12 pers där varje steg är beroende av att personen framför ger 100%, nästan hela tiden. Inte så lätt att ge fullt när man nästan står o spyr :(
Fler som har det lite jobbigt med illamående, värk o svettningar i värmen?
Nu bär det av för första besöker hos barnmorskan! Lagom svullen, illamående o yr av värmen blir detta säkert ett väldigt lyckat besök!! 
Nu va det färdigtestat, o det känns riktigt bra o se +3!! :)

Fler än jag om har riktigt riktigt ont?! Liksom en ihållande kraftig smärta i livmodern som strålar ner i bäckenbenet o ut i ryggen! Går inte över om jag vilar.... Börjar blir lite orolig, har talat in på bm´s telesvar idag så hon ringer förhoppningsvis upp tidigt imorgon o lugnar mig. Men det gör så sjukt ont, legat på soffan sen kl 9 idag! :(
Välkomna alla nya och grattis!
Carro90 - låter inte alls kul! Har du haft ont tidigare? Inga blödningar eller så? :/
Låter jättejobbigt Carro! Åk in om du har så ont!
Malin, blödning som inte är kraftig sägs vara oerhört vanligt i tidig graviditet... har du inte ont skulle jag nog avvakta ett par dagar...
Går in i vecka 7 nu! 6+0..... bara småömma bröst som symptom. Måtte det gå bra hela vägen!
Carro: hur gick det igår?
Vi e hemma nu, lång o jobbig dag på akuten! Igår fick jag veta att allt såg bra ut, och att embryot låg i livmodern, och så tog dom hcg-prov. Idag vid 10-tiden ringde en sköterska o sa att jag måste komma in direkt för vidare undersökning! Då visade provet från igår att mitt hcg va uppe på 11900, vilket är för högt för en graviditet i 5+4 o att det ev kunde tyda på att allt inte ligger rätt till!
Så jag (halvt panikslagen) o sambon släpper allt jobb vi håller på med på gården o far in till Helsingborg. Väl där inne blir det en låååång väntan eftersom expertläkaren vi skulle träffa tydligen behövde genomföra en operation, så det blev några timmars sittande i väntrummet eftersom ingen visste när läkaren va färdig fick jag inte ens gå o äta lunch ifall operationen blev klar då. Sen fick vi komma in, det klämdes o kändes... Sen fick vi se ett embryo på 5mm och en gulkropp. Och ännu en gång fick vi höra att det med all säkerhet ligger i livmodern!
Dom ringer tillbaka från akuten under eftermiddagen och berättar att mina hcg prover från idag ökat så som läkaren ville och var nöjd med detta! Så på fredag ska jag in igen, nytt hcg-prov och vul!
Carro90.... Har värken släppt nu??
Ja, det va en fullspäckad dag! Nä, bor inte i/runt Hbg. Bor vid Båstad, på södersidan :) Antar att du bor i hbg med omnejd?
Nja, jag hade ont innan besöket o lite efter, är inte riktigt säker på var jag har ont just nu! Är trött och har liksom "ont" i hela kroppen efter all den negativa stressen efter dagens påfrestning...
Åhhh, vår labradortik på 8 mån började sitt första löp igår... så nu känns det som om att jag inte gör mycket annat än att gå o torka blod efter henne. Inget jobbigt om det inte hade varit så varm, jag blir yr varje gång jag böjer mig, har växtvärk i magen o mår illa... Dagens i-landsproblem? Måste få klaga lite känner jag 
profilbilden är på henne och ett barn :)
Har med bf i mars, runt den 13:e om man utgår från sista mensdagen.
Någon annan som har besvär med förstoppning?
Jaså! Har för mig att vi fick betala runt 1500 spänn... Men det kanske var för att jag var under 35? Hur gamla är ni?