Bf mars 2015
Idag har jag inte mått illa alls vilket känns skönt. Hoppas det blir borta!
Idag har jag inte mått illa alls vilket känns skönt. Hoppas det blir borta!
Hej! Hoppar in här:) beräknad i mars med tredje barnet. Mina andra grav. har jag varit såå trött o mått såå illa, men inget nu. Nu har jag molvärk från o till o så jävla ont i brösten- lite som mjölkstockning-light. Ni som har bokat tid hos Bm- vilken vecka ska ni dit?
Hej hopp!
Jag har också BF i mars 2015, den 26 mars om jag räknat rätt :)
Här är också lite blandade känslor från min sambo, jag vet att han är glad och ser fram emot det, men samtidigt är han så oerhört rädd att han ska vara en dålig pappa. Men jag vet att det kommer vända snart. Jag har aldrig mött någon så snäll och underbar som min sambo - så är helt säker på att han blir en fantastisk pappa.
Jag är i alla fall överlyckig, men väldigt rädd för missfall eller att någon ska vara fel, men det är väl en ganska normal oro :)
Här får man inte KUB förrän man fyllt 33. så det blir ingen sneak peak på den lill* i magen.
Jaha och jag har börjat blöda, ganska ordentligt, antar att det är tvilling nr 2 som ger upp. :(
Någon annan som känner sig febrig?
Jag känner mig inte sjuk (möjligtvis trött) i övrigt men jag är såå varm, tempen ligger på typ 37.5-37.7
Igår kväll sexade vi till det och efteråt när jag gick på toa så vart det jättemycket rosa på pappret. Blev såklart rädd och trodde det vart mf på g men bestämde att avvakta och se hur det blev idag. Så blev ju överlycklig nyss när där inte var något alls på pappret när jag var på toa. Antagligen bara sköra slemhinnor. Någon annan dom haft så?
Har vi någon BF-lista?
kanske göra en tråd där vi bara har BF-listan och sen lägger ts in den i trådstarten så den är lätt att hitta?
Det finns en grupp på fb för oss med bf i mars lägg till Petra högström (profilerad hon o ett barn) så lägger hon in era i gruppen:)
Fb gruppen är hemlig bara vi som är med där som kan se den o vad som skrivs där och det som står där ska inte skrivas någon annanstans eller förutom i denna tråd :)
Men det därför inte så många är aktiva i denna tråd längre
Jag gick med i en mindre tråd, ni som vill får gärna följa med dit.
www.familjeliv.se/forum/thread/73684779-bf-mars-2015-nagon-som-vill-foljas-at